Firmele din SUA ofera asigurari de sanatate pentru animalele angajatilor, pentru a-i fideliza
Data publicarii: 16-11-2009 | DiverseTot mai multe companii americane, interesate sa-si pastreze personalul calificat, ofera angajatilor un nou tip de beneficiu: o polita de asigurare de sanatate pentru animalele de companie, relateaza AFP.
Mari companii, precum Google, lantul de magazine de bricolaj Home Depot, Disney, banca HSBC, AOL si eBay propun o asigurare de sanatate pentru pisica sau cainele angajatilor lor, o nisa in plina expansiune, in contextul in care tarifele medicilor veterinari inregistreaza o crestere puternica.
"In cadrul Google, oferim optiunea unei asigurari pentru animalele de companie, in contextul in care Google vrea sa-si ajute salariatii sa aiba o viata mai sanatoasa. Stim ca animalele de companie pot avea un loc important in vietile salariatilor nostri si ca un echilibru intre munca si viata privata este esential pentru desfasurarea lucrului in conditii bune", a declarat Jordan Newman, purtator de cuvant Google.
"Oferirea unor asigurari pentru animale este un mijloc mai putin costisitor pentru companii de a isi atrage si pastra angajatii", sustine David Lummis, analist in cadrul Packaged Facts.
In ultimii zece ani, vanzarile de polite de asigurare pentru animale sunt in crestere exponentiala in Statele Unite, cu peste un milion de polite subscrise in 2009, dublu fata de nivelul din 2002, sustine Lummis.
Pentru o suma cuprinsa intre 40 si 100 dolari pe luna, in functie de varsta, conditiile de viata si chiar de istoria medicala a animalului, proprietarului i se poate deconta costul consultatiilor veterinare, ale caror tarife au crescut ci 84% intre 1996 si 2006, potrivit ultimelor statistici ale Biroului Muncii.
Cifra de afaceri totala generata de cele 72 milioane de pisici si 82 milioane de caini din Statele Unite, prezente in peste jumatate dintre locuintele americane, se apropie de 50 miliarde dolari, o piata ce va inregistra o crestere de 7,4% pe an pana in 2012, potrivit estimarilor Packaged Facts. Jumatate din aceasta suma merge catre cheltuielile veterinare.
Circa 7% din companiile americane propun in prezent aceasta forma de asigurare pentru animale, potrivit unui raport intocmit recent de Society for Human Resource Management.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial