Totul despre Casa Isarescu, laboratorul secret al guvernatorului BNR
Data publicarii: 16-11-2009 | AfaceriEticheta "Casa Isarescu" vinde bine. Pretul unei sticle este intre 30 si 85 lei. In "laboratorul" sau de la Dragasani, de care putina lume a auzit, guvernatorul BNR, Mugur Isarescu, face adevarate minuni. "Casa" ce ii poarta numele a dublat anul trecut cifra de afaceri a firmei sale, comparativ cu anul precedent.
"Vinul meu e cel mai bun, dar sa nu scrieti asta!" , a spus cu mandrie, dar si ca vadita modestie, nimeni altul decat guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei (BNR), Mugur Isarescu. Putini cunosc faptul ca una dintre pasiunile guvernatorului BNR este fabricarea vinului, din soiul Cramposie, de pe dealurile Dragasanilor. In Bucuresti, singurul hotel care distribuie vinul produs de seful Bancii Centrale este Plaza Hotel. "Le-am zis sa nu puna un adaos mare, ci unul de bun-simt. In Valcea am retras unui distribuitor dreptul de a vinde vinul meu pentru ca avea un adaos comercial prea mare", a mai precizat guvernatorul BNR.
In plus, la hotelul unde se poate degusta aleasa licoare, guvernatorul a pus unele conditii. "Le-am zis sa nu-l expuna. Si sa il serveasca rece i-am rugat, asa cum scrie pe eticheta", a mai precizat Mugur Isarescu. Contactat de Gandul, managerul restaurantului din Capital Plaza, Liviu Dragulanescu, a precizat ca pretul cu care se vinde sticla de vin purtand eticheta "Casa Isarescu" este 85 de lei. "Vinul «Casa Isarescu» se vinde bine. Nu este expus, pentru ca noi nu avem expunere la vinuri. Am avut si clienti din domeniul financiar, dar si hotelier, care au venit si au solicitat acest vin pentru ca stiau ca il avem", a mai spus Liviu Dragulanescu.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online