Peugeot Citroen a deschis o noua fabrica in China, unde vrea sa produca anual 150.000 de masini
Data publicarii: 17-11-2009 | InternationalGrupul PSA Peugeot Citroen a inaugurat, marti, o noua fabrica la Wuhan, in momentul in care prima fabrica a constructorului auto francez, realizat in acelasi oras industrial din centrul Chinei, lucreaza din plin, potrivit unui comunicat al companiei, citat de AFP.
PSA Peugeot Citroen se asteapta sa vanda 270.000 de vehicule ale celor doua marci, prin compania DPCA, creata in parteneriat cu Dongfeng, fata de 180.800 anul trecut, adica o crestere de aproape 50% in termeni anuali, a precizat recent in fata jurnalistilor, directorul grupului pentru China, Claude Vajsman.
Noua uzina a companiei DPCA va permite productia a 150.000 de noi masini pe an, ceea ce duce capacitatea totala anuala de productie la 450.000 de vehicule.
Dedicata gamei medii superioare a grupului, noua fabrica de la Wuhan va produce in prima faza nouul model Citroen C5, din care grupul se asteapta sa vanda intre 4.000 si 5.000 de exemplare pe luna de la comercializarea sa, incepand din 2010.
PSA mizeaza pe efectul de piata, dupa ce China a devenit in acest an prima piata auto la nivel mondial, iar vanzarile de masini in China au crescut cu aproape 38% in primele zece luni ale anului, la 10,89 milioane de vehicule, potrivit Asociatiei chineze a constructorilor auto.
De altfel, PSA conteaza si pe produse, dorind sa ofere modele adaptaze clientelei chineze, dupa un an 2008 dificil. Cele 180.800 de masini ale celor doua marci franceze vandute in 2008 au reprezentat o scadere cu 12,7% fata de 2007, pe o piata care a avansat cu 8%, potrivit statisticilor chineze.
PSA a lansat in urma cu cateva luni modelul C4 chinezesc (numit C-Quatre pentru a evita cifra patru a carei pronuntie in chineza este similara cuvantului "a muri"). In prezent, se vand circa 7.000 de C-Quatre pe luna, cu trei volume, si intre 2.000-2.500 de modele cu doua volume.
Peugeot vrea sa lanseze in primul semestru din 2010 o noua berlina. Grupul doreste in acest mod sa-si recupereze intarzierea pe piata chineza, unde are o cota de 3,5% de piata, potrivit propriilor estimari, fiind la mare distanta de liderul pietei, General Motors. GM a avandut anul trecut peste 1,09 milioane vehicule si s-a apropiat de 1,3 milioane masini in primele noua luni din acest an.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial