Peugeot Citroen a deschis o noua fabrica in China, unde vrea sa produca anual 150.000 de masini
Data publicarii: 17-11-2009 | InternationalGrupul PSA Peugeot Citroen a inaugurat, marti, o noua fabrica la Wuhan, in momentul in care prima fabrica a constructorului auto francez, realizat in acelasi oras industrial din centrul Chinei, lucreaza din plin, potrivit unui comunicat al companiei, citat de AFP.
PSA Peugeot Citroen se asteapta sa vanda 270.000 de vehicule ale celor doua marci, prin compania DPCA, creata in parteneriat cu Dongfeng, fata de 180.800 anul trecut, adica o crestere de aproape 50% in termeni anuali, a precizat recent in fata jurnalistilor, directorul grupului pentru China, Claude Vajsman.
Noua uzina a companiei DPCA va permite productia a 150.000 de noi masini pe an, ceea ce duce capacitatea totala anuala de productie la 450.000 de vehicule.
Dedicata gamei medii superioare a grupului, noua fabrica de la Wuhan va produce in prima faza nouul model Citroen C5, din care grupul se asteapta sa vanda intre 4.000 si 5.000 de exemplare pe luna de la comercializarea sa, incepand din 2010.
PSA mizeaza pe efectul de piata, dupa ce China a devenit in acest an prima piata auto la nivel mondial, iar vanzarile de masini in China au crescut cu aproape 38% in primele zece luni ale anului, la 10,89 milioane de vehicule, potrivit Asociatiei chineze a constructorilor auto.
De altfel, PSA conteaza si pe produse, dorind sa ofere modele adaptaze clientelei chineze, dupa un an 2008 dificil. Cele 180.800 de masini ale celor doua marci franceze vandute in 2008 au reprezentat o scadere cu 12,7% fata de 2007, pe o piata care a avansat cu 8%, potrivit statisticilor chineze.
PSA a lansat in urma cu cateva luni modelul C4 chinezesc (numit C-Quatre pentru a evita cifra patru a carei pronuntie in chineza este similara cuvantului "a muri"). In prezent, se vand circa 7.000 de C-Quatre pe luna, cu trei volume, si intre 2.000-2.500 de modele cu doua volume.
Peugeot vrea sa lanseze in primul semestru din 2010 o noua berlina. Grupul doreste in acest mod sa-si recupereze intarzierea pe piata chineza, unde are o cota de 3,5% de piata, potrivit propriilor estimari, fiind la mare distanta de liderul pietei, General Motors. GM a avandut anul trecut peste 1,09 milioane vehicule si s-a apropiat de 1,3 milioane masini in primele noua luni din acest an.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere