Producatorii de ciocolata Ferrero si Hershey si-au manifestat interesul pentru preluarea Cadbury
Data publicarii: 19-11-2009 | InternationalProducatorii de ciocolata Ferrero, din Italia, si Hershey, din SUA, si-au confirmat interesul pentru compania britanica Cadbury, vizat de o oferta ostila din partea grupului american Kraft Foods, relateaza cotidianul Les Echos.
Batalia pentru controlul Cadbury se anunta dificila, dupa ce cei doi producatori de ciocolata si-au manifestat intentia de a evalua o asemenea posibilitate, cu toate ca Ferrero a precizat ca este in stadiul preliminar al unei evaluari a optiunilor sale pentru Cadbury, iar Hershey a afirmat ca nu este inca sigur daca va face o oferta pentru Cadbury.
Niciuna dintre companii nu se refera la informatia publicata de Wall Street Journal, potrivit careia directorul general al Hershey, David West, s-ar fi intalnit de cel putin doua ori cu reprezentanti ai Ferrero pentru a discuta un posibil parteneriat pentru a contra oferta ostila a Kraft Foods, care a estimat Cadbury la 11 miliarde euro. Compania britanica a refuzat oferta, considerand-o "derizorie".
In cazul in care Kraft ar prelua Cadbury ar fi vorba de o uniune intre marcile de cafea Grand-Mere, Jacques Vabre si Maxwell, de ciocolata Milka, Cote d'Or, Suchard si Toblerone ale Kraft cu bomboanele La Pie qui Chante, Krema, Carambar, gumele de mestecat Kiss Cool, Hollywood si Stimorol si ciocolata Poulain ale Cadbury.
Hershey si Ferrero sunt mult mai mici decat Kraft. Ferrero este cunoscut mai mult in Europa pentru marcile Nutella si Tic-Tac, insa nu este prezent pe piata britanica.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall