Producatorii de ciocolata Ferrero si Hershey si-au manifestat interesul pentru preluarea Cadbury
Data publicarii: 19-11-2009 | InternationalProducatorii de ciocolata Ferrero, din Italia, si Hershey, din SUA, si-au confirmat interesul pentru compania britanica Cadbury, vizat de o oferta ostila din partea grupului american Kraft Foods, relateaza cotidianul Les Echos.
Batalia pentru controlul Cadbury se anunta dificila, dupa ce cei doi producatori de ciocolata si-au manifestat intentia de a evalua o asemenea posibilitate, cu toate ca Ferrero a precizat ca este in stadiul preliminar al unei evaluari a optiunilor sale pentru Cadbury, iar Hershey a afirmat ca nu este inca sigur daca va face o oferta pentru Cadbury.
Niciuna dintre companii nu se refera la informatia publicata de Wall Street Journal, potrivit careia directorul general al Hershey, David West, s-ar fi intalnit de cel putin doua ori cu reprezentanti ai Ferrero pentru a discuta un posibil parteneriat pentru a contra oferta ostila a Kraft Foods, care a estimat Cadbury la 11 miliarde euro. Compania britanica a refuzat oferta, considerand-o "derizorie".
In cazul in care Kraft ar prelua Cadbury ar fi vorba de o uniune intre marcile de cafea Grand-Mere, Jacques Vabre si Maxwell, de ciocolata Milka, Cote d'Or, Suchard si Toblerone ale Kraft cu bomboanele La Pie qui Chante, Krema, Carambar, gumele de mestecat Kiss Cool, Hollywood si Stimorol si ciocolata Poulain ale Cadbury.
Hershey si Ferrero sunt mult mai mici decat Kraft. Ferrero este cunoscut mai mult in Europa pentru marcile Nutella si Tic-Tac, insa nu este prezent pe piata britanica.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial