Grupul Tiriac se retrage din activitatea de import a marcii Mercedes in favoarea Daimler AG
Data publicarii: 25-11-2009 | AfaceriGrupul Tiriac Auto se retrage din activitatea de import a marcii Mercedes in favoarea Daimler AG ca urmare a cedarii patilor sociale detinute in cadrul Mercedes-Benz Romania SRL, a anuntat Daimler.
"Vineri, 13 noiembrie 2009, Daimler AG si Grupul Tiriac au semnat acordul comun prin care Daimler preia participarea de 49% detinuta de Grupul Tiriac in cadrul SC Mercedes-Benz Romania SRL. Astfel, incepand cu aceasta data, Daimler AG este asociat unic al SC Mercedes-Benz Romania SRL. In urma cedarii partilor sociale detinute in cadrul SC Mercedes-Benz Romania SRL, Grupul Tiriac se retrage din activitatea de import a marcii germane, ramanand insa partener activ in activitatea de distributie si service Mercedes-Benz in Romania", se arata in comunicatul Daimler.
Mercedes-Benz Romania SRL (initial DaimlerChrylsler Automotive Romania SRL) si-a inceput activitatea la 1 ianuarie 2007, ca urmare a constituirii parteneriatului intre Daimler AG (51%) si Grupul Tiriac (49%).
Daimler AG, Stuttgart, cu diviziile sale Mercedes-Benz Cars, Daimler Trucks, Daimler Financial Services, Mercedes-Benz Vans si Daimler Buses, este unul dintre leaderii globali in producerea autovehiculelor pentru pasageri premium si leaderul global al pietei de camioane de categorie mare si medie, precum si autobuze.
In 2008, grupul a vandut 2,1 miliarde de autovehicule si a angajat o forta de munca de peste 270.000 de persoane. Cifra de afaceri a totalizat 95,9 miliarde de euro, iar
profitul EBIT a fost de 2,7 miliarde de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online