Visa Europe se asteapta ca luni detinatorii de carduri Visa sa cumpere online de 318 milioane euro
Data publicarii: 30-11-2009 | InternationalVisa Europe estimeaza ca luni va fi cea mai aglomerata zi din an pentru cumparaturile pe internet, cei mai multi dintre clienti alegand sa ia cadouri si sa faca cumparaturile de Craciun din timp, astfel ca peste 318 milioane euro ar urma sa fie cheltuiti de detinatorii de carduri Visa din Europa.
Doua treimi din aceasta suma ar urma sa fie pe carduri de debit, a anuntat luni compania, care se asteapta ca volumul tranzactiilor pe internet sa urce cu 13%, comparativ cu aceeasi zi a anului trecut.
"In ultimii doi ani, cea mai aglomerata zi pentru cumparaturile pe internet a fost intotdeauna lunea de la inceputul lunii decembrie, care in acest an este in 30 noiembrie. Anul trecut, 1 decembrie a fost cea mai aglomerata zi pentru comertul electronic, cu peste 280 milioane euro cheltuite pe cardurile Visa in Europa. Cresterea continua a cheltuielilor pe internet este indicata si de faptul ca volumul tranzactiilor pe carduri Visa a depasit deja punctul de varf din 2008 in data pe 2 noiembrie 2009", se mai arata in comunicat.
Potrivit Visa, in magazinele fizice, ultima vineri sau sambata de dinaintea Craciunului sunt de regula cele mai aglomerate zile de cumparaturi, dar cum Craciunul este intr-o zi de vineri anul acesta, "cea mai plina zi va fi miercuri, 23 decembrie".
Visa isi bazeaza estimarile pe datele privind volumul tranzactiilor de pana acum si pe comportamentul de plata in preajma Craciunului din anii anteriori. La fiecare 9 euro cheltuiti in Europa, 1 euro este pe un card Visa, acesta fiind unul dintre cei mai de incredere indicatori ai tendintelor privind comportamentul de plata al consumatorilor.
"In jur de 4,5 milioane de tranzactii se vor face pe 30 noiembrie, cea mai plina perioada pentru tranzactiile online fiind asteptata in jurul pranzului, cu un alt varf al tranzactiilor in jurul orei 7 pm. Cresterea fata de 2008 este de 16%. In timpul zilei, 220.000 de euro vor fi cheltuiti pe cardurile Visa la fiecare minut", potrivit companiei.
In ce priveste cumparaturile din magazinele fizice, Visa se asteapta sa proceseze peste 27 milioane de tranzactii in Europa in valoare de aproximativ 1,4 miliarde euro, doar pe 23 decembrie, in crestere de 9% fata de 2008. Cea mai aglomerata perioada este asteptata intre 11 am si 12 pm, joi, 24 decembrie, cand Visa ar urma sa proceseze pana la 850 tranzactii pe secunda, comparativ cu 731 in 2008.
"In ultimul an, am remarcat o crestere continua a comertului electronic pe cardurile Visa, in ciuda recesiunii. In 2 noiembrie 2009, am depasit cea mai aglomerata zi din 2008 din Europa. Clientii au tot mai mare incredere sa cumpere online si apreciaza siguranta si comoditatea oferita de cardurile Visa", a declarat directorul comercial al Visa Europe, Steve Perry.
In Europa, sunt peste 360 milioane carduri Visa de debit, credit si business. La sfarsitul anului fiscal 2008, cardurile Visa au fost utilizate pentru plati si retrageri de numerar evaluate la peste 1.300 miliarde euro. 11,4% din cheltuielile din Europa au fost facute cu un card Visa.
Visa Europe este o asociatie de membri - o organizatie detinuta si condusa de cele 4.600 banci membre din Europa - care a fost incorporata in iulie 2004. In octombrie 2007, Visa Europe a devenit independenta de noua corporatie globala Visa Inc., cu o licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa. Visa are cea mai mare acceptare la nivel global si Visa/Plus este una dintre cele mai mari retele de bancomate (ATM) din lume care furnizeaza numerar in monedele nationale a peste 170 de tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online