Kraft Foods isi modifica oferta de preluare a Cadbury, dupa vanzarea activitatii de pizza
Data publicarii: 05-01-2010 | InternationalGrupul american de alimentatie Kraft Foods a anuntat marti ca banii obtinuti din vanzarea activitatii sale de pizzerie din America de Nord catre Nestle vor fi folositi pentru imbunatatirea ofertei in numerar destinata preluarii Cadbury si ca a extins perioada ofertei pana pe 2 februarie, scrie AFP.
Actuala oferta pentru producatorul britanic de dulciuri, care a fost refuzata de acesta, este formata din numerar si actiuni a caror valoare depaseste usor 11 miliarde euro.
Grupul elvetian Nestle a anuntat, la randul sau, achizitia de 3,7 miliarde dolari (2,7 miliarde euro) in numerar a actitivatii de pizza congelate din SUA si Canada a grupului american Kraft Foods.
Intr-un comunicat transmis Bursei din Londra, dupa anuntarea vanzarii catre Nestle a activitatii de pizza congelate detinuta de Kraft in America de Nord, pentru 3,7 miliarde dolari, grupul a indicat ca vrea sa ofere "un volum echivalent intregului rezultat net al acestei vanzari finantarii unei alternative partiale in numerar din oferta sa pentru Cadbury".
Kraft va da toate detaliile despre oferta pe 19 ianuarie, ultima zi in care isi poate majora oferta de preluare.
Pe 14 decembrie, Cadbury a refuzat oferta publica de cumparare a Kraft Foods, considerand pretul insuficient, si a anuntat ca se asteapta la cresteri ale cifrei de afaceri de 5-7% pe an in urmatorii patru ani.
Grupul britanic de ciocolata a precizat ca activele sale valoreaza mai mult decat oferta de 10 miliarde lire sterline (11,1 miliarde euro) lansata in noiembrie de Kraft Foods. Tot atunci, Cadbury a anuntat ca a primit semnale de interes din partea altor societati, insa nu le-a nominalizat.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online