Retailerii de imbracaminte si incaltaminte practica dupa sarbatori reduceri de pret de pana la 70%
Data publicarii: 15-01-2010 | AfaceriRetailerii de imbracaminte si incaltaminte practica dupa perioada sarbatorilor de iarna, incepand cu luna ianuarie si pana in luna martie, reduceri la majoritatea produselor pe care le comercializeaza de pana la 70%, pentru a vinde colectiile de iarna.
Astfel, retailerul austriac de imbracaminte, incaltaminte si echipament sportiv Hervis Sports a initiat o campanie de reduceri "de dupa Craciun" ce se desfasoara in intervalul 28 decembrie 2009 - 14 februarie 2010, practicand reduceri de pana la 70%.
"Reducerile sunt de pana la 50% pana la 24 ianuarie si de pana la 70% pana in data de 14 februarie 2010. Ne asteptam la o crestere a vanzarilor, atat ca numar de produse cat si o usoara crestere a valorii medii de achizitie/bon", au declarat reprezentantii companiei.
Hervis Sports opereaza reducerile in limita stocurilor, in toate cele sapte magazine ale companiei din Romania, din Militari Shopping si Liberty Center (Bucuresti), Polus Center (Cluj), European Retail Park (Tg. Mures), Sibiu Shopping City, Oradea Lotus Market si Promenada Mall (Braila).
De asemenea, producatorul american de blugi Levi Strauss practica, de la inceputul anului, in limita stocului disponibil, o campanie de reduceri de preturi de pana la 60%, la aproximativ toate produsele companiei, in intreaga retea de magazine.
Magazinele Polo Garage, marca turceasca de imbracaminte, detinuta de compania Polo Giyim Sanayi Ve Ticaret, opereaza pana in data de 31 ianuarie reduceri la toate produsele companiei de pana la 50%.
In cadrul magazinelor de imbracaminte marca Mango sunt operate reduceri de pret la toate articolele de pana la 50%. Aici, campania de desfasoara din data de 26 decembrie 2009 pana in data de 20 februarie 2010.
Totodata, magazinele Tina R si House of Art practica reduceri de pana la 70% la aproape toate produselor din cele doua branduri. La Tina R reducerile vor fi aplicate pana la sfarsitul lunii martie, iar la House of Art pana la finele lunii februarie.
Producatorul de lenjerie intima si costume de baie din Cluj, Jolidon, deruleaza pe toata perioada lunii ianuarie o campanie promotionala in care o parte dintre produse au reduceri de pana la 70%, iar restul articolelor intra intr-o promotie in care "la cumparaturi in valoare de minim 125 lei, beneficiezi de o reducere de 20%".
De asemenea, in aceasta perioada, importante reduceri opereaza si retailerii de incaltaminte.
Astfel, in magazinele de incaltaminte Musette, in perioada 5 ianuarie-28 februarie, sunt aplicate reduceri de pana la 50% aproape tuturor produselor, cu exceptia celor in editie limitata. In acelasi timp, producatorul italian de incaltaminte Bata practica in luna ianuarie reduceri de pret de pana la 50%, in limita stocului disponibil, iar in magazinele Otter produsele Ara, Clarks, Gabor,Otter si Mario Fellini au reduceri de pana la 50% pana la sfarsitul lunii februarie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial