Afacerile Delhaize, prezent in Romania prin magazinele Mega Image, au crescut cu 1,2% in 2009
Data publicarii: 15-01-2010 | AfaceriLantul belgian de supermarketuri Delhaize, prezent in Romania prin magazinele Mega Image, a afisat o cifra de afaceri de 19,9 miliarde euro in 2009, in crestere cu 1,2% fata de 2008, insa sub estimarile analistilor, relateaza L'Echo.
Cifra sa de afaceri a scazut cu 3,3% in trimestrul al patrulea, la 4,872 miliarde euro, rezultatele fiind sub asteptarile analistilor, care se asteptau la afaceri anuale de 20,1 miliarde euro si o cifra de afaceri de 5 miliarde euro in al patrulea trimestru.
"Cresterea veniturilor a fost influentata negativ de o scadere a cifrei de afaceri cu 2,8% in Statele Unite, din cauza fenomenului de deflatie si de deprecierea dolarului fata de euro", a explicat grupul intr-un comunicat.
Grupul a inregistrat o crestere puternica in Romania si Indonezia, unde veniturile au avansat cu 15,5%, la 233 milioane euro. Veniturile au scazut in 2009 cu 0,4% in Statele Unite, la 13,617 miliarde euro si au crescut cu 2,7% in Belgia, la 4,616 miliarde euro. In Grecia, cifra de afaceri a crescut cu 10%, la 1,471 miliarde euro.
Delhaize intentioneaza sa deschida 120-130 de noi magazine in 2010, fata de 104 in anul anterior. "Vom intensifica, in principal, deschiderea de noi magazine Bottom Dollar Food in Statele Unite si noile activitati din Grecia, Romania si Indonezia", a explicat grupul.
Grupul Delhaize avea la finalul anului 2009 o retea de 2.732 de magazine, in conditiile in care anul trecut a achizitionat si patru magazine Prodas din Romania si 10 magazine Koryfi in Grecia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online