Skoda ar putea disponibiliza 10% din angajati in 2010
Data publicarii: 25-01-2010 | InternationalProducatorul auto Skoda, parte a grupului Volkswagen, intentioneaza sa disponibilizeze 2.440 de angajati in 2010, echivalentul a 10% din efectivele sale, a anuntat sindicatul grupului, citat de Les Echos.
Klaus Dierkes, director de resurse umane in cadrul Skoda, a fost citat spunand ca numarul angajatilor va fi adus pana la finalul anului la 22.353 de persoane, de la 24.793 la finalul lui 2009.
Skoda a inregistrat in 2009 vanzari record, de 684.226 de autoturisme, grupul fiind sustinut de expansiunea pietei chineze si de primele de casare din Europa de Vest, in principal din Germania.
Presedintele grupului, Reinhard Jung, a declarat ca grupul ar putea inregistra o crestere a vanzarilor in acest an.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial