Flanco a avut in perioada dinaintea Pastelui vanzari mai mici cu circa 20% fata de 2009
Data publicarii: 08-04-2010 | AfaceriRetailerul IT & C Flanco International a anuntat joi ca vanzarile inregistrate anul acesta in perioada dinaintea Pastelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare fiind mult diluat in 2010.
Electrocasnicele mari si electronicele au fost printre cele mai cautate produse, potrivit CEO-ului Flanco, Adrian Olteanu.
In ceea ce priveste vanzarile Flanco in perioada sarbatorilor de Paste, compania a raportat in acest an o crestere de 35% fata de inceputul anului, reprezentantii Flanco considerand ca trendul ascendent al vanzarilor se va mentine si in aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale implementate in primele trei luni din acest an.
Clientii au cheltuit in medie 400 lei /achizitie anul acesta, in perioada Pastelui, in crestere cu aproximativ 25% fata de saptamanile anterioare si similar cu nivelul inregistrat anul trecut.
"Cresteri semnificative ale vanzarilor fata de inceputul anului s-au inregistrat si in ceea ce priveste electrocasnicele mici: cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri. Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului. In ceea ce priveste modalitatile de plata, in perioada Pastelui, raportul intre vanzarile cash si cele pe credit a fost de aproximativ 3:1", se arata in comunicatul Flanco.
Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate in perioada Pastelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisa la sfarsitul lunii februarie in centrul comercial Sun Plaza. De altfel, magazinele situate in centrele comerciale au inregistrat cele mai bune cifre de vanzari la nivelul intregii retele.
Flanco International opereaza in prezent o retea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online