Flanco a avut in perioada dinaintea Pastelui vanzari mai mici cu circa 20% fata de 2009
Data publicarii: 08-04-2010 | AfaceriRetailerul IT & C Flanco International a anuntat joi ca vanzarile inregistrate anul acesta in perioada dinaintea Pastelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de aceasta sarbatoare fiind mult diluat in 2010.
Electrocasnicele mari si electronicele au fost printre cele mai cautate produse, potrivit CEO-ului Flanco, Adrian Olteanu.
In ceea ce priveste vanzarile Flanco in perioada sarbatorilor de Paste, compania a raportat in acest an o crestere de 35% fata de inceputul anului, reprezentantii Flanco considerand ca trendul ascendent al vanzarilor se va mentine si in aprilie, ca urmare a optimizarilor operationale implementate in primele trei luni din acest an.
Clientii au cheltuit in medie 400 lei /achizitie anul acesta, in perioada Pastelui, in crestere cu aproximativ 25% fata de saptamanile anterioare si similar cu nivelul inregistrat anul trecut.
"Cresteri semnificative ale vanzarilor fata de inceputul anului s-au inregistrat si in ceea ce priveste electrocasnicele mici: cuptoare cu microunde, aspiratoare si aragazuri. Evolutia vanzarilor pe segmentul IT a inregistrat o stagnare, in principal datorita nivelului crescut al vanzarilor in primele luni ale anului. In ceea ce priveste modalitatile de plata, in perioada Pastelui, raportul intre vanzarile cash si cele pe credit a fost de aproximativ 3:1", se arata in comunicatul Flanco.
Magazinul care a raportat cele mai bune rezultate in perioada Pastelui a fost Flanco Sun Plaza, unitate deschisa la sfarsitul lunii februarie in centrul comercial Sun Plaza. De altfel, magazinele situate in centrele comerciale au inregistrat cele mai bune cifre de vanzari la nivelul intregii retele.
Flanco International opereaza in prezent o retea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău