Carrefour Romania a avut vanzari de 269 milioane euro in primul trimestru, in crestere cu 7,3%
Data publicarii: 16-04-2010 | AfaceriLantul de hipermarketuri Carrefour a avut in primul trimestru al acestui an vanzari de 269 milioane euro in Romania, in crestere cu 7,3% fata de perioada similara din anul trecut, ca urmare a extinderii retelei si aprecierii leului, potrivit raportului financiar al grupului.
In primele trei luni din 2009, grupul inregistrase vanzari de 250 milioane euro pe piata romaneasca.
La curs de schimb constant, vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu doar 3,6%, in conditiile in care aprecierea leului din prima parte a acestui an a avut un impact pozitiv de 3,7% asupra cifrelor in euro.
La numar constant de magazine, vanzarile din Romania au scazut, insa, cu 2,3% in primul trimestru, releva datele publicate de grup. Reteaua Carrefour din Romania s-a extins cu 5,9% fata de primul trimestru din 2009.
La nivel de grup, Carrefour a inregistrat in primele trei luni din acest an vanzari totale de 23,96 miliarde euro, mai mari cu 5,5% fata de primul trimestru al anului trecut, de 22,71 miliarde euro.
"Vanzarile noastre trimestriale au crescut la acelasi numar de magazine pentru prima data in 18 luni, in ciuda unui mediu care
ramane dificil. Aceasta performanta reflecta atractivitatea sporita a brand-ului Carrefour, intarirea dinamicii noastre comerciale, precum si accelerarea cresterii pe pietele emergente, in special in America Latina si China", a declarat directorul general al Carrefour, Lars Olofsson.
Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer din Europa si al doilea din lume, are in Romania o retea de 47 de magazine, dintre care 22 hipermarketuri si 25 supermarketuri.
Anul trecut, vanzarile din Romania ale Carrefour au scazut cu 4,6%, la 1,135 miliarde euro. In al patrulea trimestru din 2009, vanzarile din Romania au scazut cu 12%, la 326 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI