Carrefour Romania a avut vanzari de 269 milioane euro in primul trimestru, in crestere cu 7,3%
Data publicarii: 16-04-2010 | AfaceriLantul de hipermarketuri Carrefour a avut in primul trimestru al acestui an vanzari de 269 milioane euro in Romania, in crestere cu 7,3% fata de perioada similara din anul trecut, ca urmare a extinderii retelei si aprecierii leului, potrivit raportului financiar al grupului.
In primele trei luni din 2009, grupul inregistrase vanzari de 250 milioane euro pe piata romaneasca.
La curs de schimb constant, vanzarile Carrefour in Romania au crescut cu doar 3,6%, in conditiile in care aprecierea leului din prima parte a acestui an a avut un impact pozitiv de 3,7% asupra cifrelor in euro.
La numar constant de magazine, vanzarile din Romania au scazut, insa, cu 2,3% in primul trimestru, releva datele publicate de grup. Reteaua Carrefour din Romania s-a extins cu 5,9% fata de primul trimestru din 2009.
La nivel de grup, Carrefour a inregistrat in primele trei luni din acest an vanzari totale de 23,96 miliarde euro, mai mari cu 5,5% fata de primul trimestru al anului trecut, de 22,71 miliarde euro.
"Vanzarile noastre trimestriale au crescut la acelasi numar de magazine pentru prima data in 18 luni, in ciuda unui mediu care
ramane dificil. Aceasta performanta reflecta atractivitatea sporita a brand-ului Carrefour, intarirea dinamicii noastre comerciale, precum si accelerarea cresterii pe pietele emergente, in special in America Latina si China", a declarat directorul general al Carrefour, Lars Olofsson.
Grupul francez Carrefour, cel mai mare retailer din Europa si al doilea din lume, are in Romania o retea de 47 de magazine, dintre care 22 hipermarketuri si 25 supermarketuri.
Anul trecut, vanzarile din Romania ale Carrefour au scazut cu 4,6%, la 1,135 miliarde euro. In al patrulea trimestru din 2009, vanzarile din Romania au scazut cu 12%, la 326 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău