Sun Plaza a finalizat pasajul care face legatura intre metrou si centru comercial, de 3 mil. euro
Data publicarii: 15-06-2010 | AfaceriCentrul comercial Sun Plaza, proiect de 200 milioane de euro, dezvoltat de Sparkassen Immobilien in parteneriat cu firma EMCT, a finalizat pasajul subteran care asigura conexiune directa a centrului comercial cu statia de metrou Piata Sudului, investitie de 3 milioane euro.
Inaugurarea pasajului va fi succedata de lansarea pe 18 iunie a complexului Cinema City din Bucuresti, in cadrul Sun Plaza.
Pasajul, cu o lungime de 180 metri, o latime de 6 metri si o inaltime de 3 metri, porneste direct din statia de metrou si are doua iesiri - pe esplanda sud a Sun Plaza, precum si direct in interiorul centrului comercial, in Blue Plaza. Aproximativ 100 de muncitori au fost implicati in lucrarile de constructie, care integreaza finisaje speciale, precum granitul.
Pasajul gazduieste o galerie comerciala in zona Sun Plaza care prevede mai multe unitati comerciale de mici dimensiuni, printre care o agentie de turism, un atelier de croitorie, un magazin de accesorii, produse si servicii fotografice, un atelier de duplicat chei si stand de ziare si carti.
Centrul comercial Sun Plaza s-a deschis in 25 februarie, investitorii astepandu-se la circa 15 milioane de vizitatori anual. Sun Plaza are o suprafata totala de 210.000 mp si o suprafata comerciala de 80.000 mp, precum si 2.000 de locuri de parcare dispuse pe doua niveluri subterane si o legatura directa cu statia de metrou Piata Sudului, realizata printr-un pasaj subteran.
Sparkassen Immobilien AG, companie de investitii imobiliare din Austria, este listata la Bursa din Viena de 22 de ani, avand investitii in proprietati rezidentiale, birouri, hoteluri si spatii comerciale in Austria, Germania, Bulgaria, Romania, Croatia, Ungaria, Cehia si Slovacia. La 31 martie 2010, suprafata inchiriabila totala era de 1.407.000 m2.
EMCT s-a implicat in dezvoltarea de centre comerciale in Romania de peste zece ani, colaborand cu retaileri importanti precum Carrefour, Bricostore si Cora.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial