Pe fondul crizei, europenii sunt obligati sa-si modifice obiceiurile alimentare
Data publicarii: 12-07-2010 | DiverseVanzarile de carne rosie au scazut cu 2% in 2009, ale produselor dietetice cu 2,7%. Adaptarea consumului alimentar la noile conditii impuse de criza globala, in general, si de scaderea veniturilor, in special, se dovedeste un proces mai de durata decat au anticipat, initial, expertii. Intr-adevar, oamenii castiga mai putin, dar incearca sa manance la fel. Oricum, asa au procedat pana acum cateva luni, cand aceasta regula a inceput sa piarda teren, sub povara schimbarilor impuse de noile conditii financiare ale populatiei Europei.
Cifrele de afaceri globale afisate de gigantii din industria de consum (Unilever, Danone, Kraft Foods) par destul de putin dezamagitoare: cabinetul OC&C Strategy a calculat pentru 2009 o crestere de 0,9% a acestui indicator. Comparativ insa cu 2008, cand progresul a fost de 33%, tabloul capata o cu totul alta dimensiune. Asta inseamna ca, tinand cont de inflatie, volumul vanzarilor este in continua scadere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online