Vanzarile totale ale Den Braven Romania au crescut in primul semestru cu 40%, la 16,3 mil. euro
Data publicarii: 20-07-2010 | AfaceriVanzarile totale (in tara si exporturile) ale Den Braven Romania, unicul producator de spume poliuretanice din tara, au crescut in primul semestru cu 40%, la 16,3 milioane euro, din care vanzarile in Romania au fost de 7,5 milioane euro, a anuntat marti compania.
"Valoarea totala a vanzarilor Den Braven Romania in perioada ianuarie-iunie 2010, a atins un nivel de 16,3 milioane de euro, cu 40% mai mare decat cel consemnat in primul semestru din 2009, in contextul in care exporturile de spuma poliuretanica au crescut de 2,3 ori, pana la 6,9 milioane de euro, iar vanzarile totale la export s-au majorat de peste 2,15 ori", se arata in comunicatul companiei.
De asemenea, vanzarile pe piata locala ale companiei Den Braven Romania, au crescut cu 7% in primele sase luni ale anului, comparativ cu perioada similara din 2009, la 7,5 milioane de euro, in conditiile in care, potrivit ultimelor date statistice, sectorul romanesc al constructiilor s-a redus cu aproximativ 20%, spun reprezentantii companiei.
Spre deosebire de anii precedenti, in care proiectele mari de investitii din domeniile rezidential, industrial sau comercial detineau cea mai mare pondere in totalul vanzarilor firmei, rezultatele din primul semestru al acestui an au fost impulsionate, intr-o proportie de 80%, de cererea de produse pentru lucrari de renovare a locuintelor personale, aceste proiecte majorand cu 25% volumul vanzarilor de spume poliuretanice, principalul produs al Den Braven Romania, fata de intervalul ianuarie-iunie 2009.
"Faptul ca se cumpara materiale de constructii in Romania, intr-o piata care traverseaza momente extrem de dificile, nu poate fi decat un semnal pozitiv pentru acest sector, iar rezultatele obtinute ne indreptatesc sa credem ca vom atinge cresterea de 10-15% bugetata pentru acest an. O tendinta importanta remarcata in ultimele luni este preocuparea din ce in ce mai intensa a romanilor de a-si termoizola propriile locuinte in perspectiva unei ierni care va solicita costuri energetice mai mari decat in alti ani si care, desi se confrunta cu reduceri semnificative ale veniturilor, au decis ca este mai rentabil sa faca acest efort financiar acum, decizie favorizata, e drept, si de scaderea din acest an a preturilor la ferestrele de tip-termopan", a declarat directorul general al Den Braven Romania, Adrian State.
Totodata, o crestere a vanzarilor a inregistrat-o si adezivul poliuretanic pentru polistiren, produs lansat pe piata in 2009, cererea la nivel national pentru acest produs fiind cu 60% mai mare in ianuarie-iunie 2010, fata de ianuarie-iunie 2009. Un singur tub de 825 ml de adeziv poliuretanic poate lipi 15 metri patrati de polistiren.
Den Braven Romania si-a dublat in medie, vanzarile catre marile lanturi de magazine specializate in vanzarea materialelor de constructii, finisaje si bricolaj, se mai arata in comunicat.
Vanzarile totale ale Den Braven Romania au atins in 2009 un nivel de 30,8 milioane de euro, valoare care include si rezultatele filialei din Republica Moldova, in scadere cu 8% fata de 2008, in conditiile in care vanzarile de materiale de constructii din Romania s-au redus cu 30%-50%. Altfel, compania a renuntat sa livreze unor firme care nu prezentau increderea ca pot sa isi achite facturile la timp. Firma a detinut, anul trecut, o cota de peste 50% din piata locala a spumelor poliuretanice, principalul produs al companiei, precum si din cea a hotmeltului, izolantilor siliconici si acrilici. Pentru acest an, compania si-a bugetat o cifra de afaceri de minimum 35 de milioane de euro, potrivit informatiilor Den Braven.
Grupul Den Braven, infiintat in anul 1974, in Olanda, detine 11 unitati de productie la nivel mondial si deruleaza activitati in peste 100 de tari de pe patru continente, fiind specializat in productia si distributia izolantilor profesionali pentru constructii, industria geamului termoizolant si auto, precum si pentru utilizatori casnici.
Grupul a deschis reprezentanta din Romania in octombrie 1997, pentru care lucreaza in prezent peste 250 de angajati, investind in perioada 2007-2009 circa 20 milioane de euro in productia de spuma poliuretanica, hotmelt si spuma poliuretanica rigida, pentru termo-fono-izolatii in constructii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial