Consiliul Concurentei vrea sa reduca timpul mediu alocat unei investigatii cu 30%
Data publicarii: 20-09-2010 | Afaceri
Consiliul Concurentei (CC) vrea sa reduca timpul mediu alocat unei investigatii cu 30%, de la 26 luni in prezent la 18 luni, recomandare aflata si in raportul de audit elaborat de Banca Mondiala, a anuntat sambata presedintele institutiei, Bogdan Chiritoiu.
Institutia intentioneaza sa finalizeze in acest an toate anchetele demarate in anii anteriori, mai putin cea privind intelegerea dintre companiile petroliere in stabilirea pretului la carburanti, sustine Chiritoiu.
De altfel, inca de la inceputul anului presedintele CC a declarat ca isi propune sa finalizeze in 2010 toate investigatiile declansate in anii anteriori.
Bogdan Chiritoiu a spus ca, pana la finalul anului cel mai probabil, vor fi finalizate cinci din cele sase anchete demarate in domeniul farmaceutic. Pe langa acestea vor fi finalizate cele din domeniul telecomunicatiilor si de la Posta Romana.
Oficialul CC a mai spus ca institutia nu calculeaza un cost pentru fiecare investigatie, dar a mentionat ca, in medie, cheltuielile pentru un inspector se ridica la 25.000 de euro pe an. De asemenea, el a spus ca 85% din bugetul institutei il reprezinta cheltuielile salariale.
Numarul investigatiilor declansate anul trecut s-au dublat fata de anul 2008. La 31 decembrie 2009, erau in curs de desfasurare 55 de investigatii, dintre care 31 declansate in anul 2009, iar 24 in anii anteriori.
Institutia intentioneaza sa finalizeze in acest an toate anchetele demarate in anii anteriori, mai putin cea privind intelegerea dintre companiile petroliere in stabilirea pretului la carburanti, sustine Chiritoiu.
De altfel, inca de la inceputul anului presedintele CC a declarat ca isi propune sa finalizeze in 2010 toate investigatiile declansate in anii anteriori.
Bogdan Chiritoiu a spus ca, pana la finalul anului cel mai probabil, vor fi finalizate cinci din cele sase anchete demarate in domeniul farmaceutic. Pe langa acestea vor fi finalizate cele din domeniul telecomunicatiilor si de la Posta Romana.
Oficialul CC a mai spus ca institutia nu calculeaza un cost pentru fiecare investigatie, dar a mentionat ca, in medie, cheltuielile pentru un inspector se ridica la 25.000 de euro pe an. De asemenea, el a spus ca 85% din bugetul institutei il reprezinta cheltuielile salariale.
Numarul investigatiilor declansate anul trecut s-au dublat fata de anul 2008. La 31 decembrie 2009, erau in curs de desfasurare 55 de investigatii, dintre care 31 declansate in anul 2009, iar 24 in anii anteriori.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI