Panasonic Romania estimeaza o crestere cu 5% a afacerilor pentru anul fiscal 2010, la 57,7 mil. euro
Data publicarii: 28-09-2010 | AfaceriProducatorul de electronice Panasonic estimeaza o crestere cu 5% a afacerilor in Romania pentru anul fiscal 2010, la 57,7 milioane euro, crestere care se bazeaza pe promotii si castigarea unor cote de piata (la plasme, camere foto si telecomunicatii), a declarat luni directorul general Stefan Ichim.
"In anul fiscal 2009 (care s-a incheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic Romania a avut afaceri de 55 milioane euro. In prima parte a anului fiscal 2010, adica intre aprilie si septembrie, am inregistrat o crestere de 5% a afacerilor. Speram chiar ca la nivelul intregului an fiscal 2010 sa depasim aceasta crestere de 5%. Insa, daca situatia economica nu se va imbunatati iar noi nu vom atinge aceste tinte, nu va fi un capat de tara", a declarat directorul general al Panasonic Romania, Stefan Ichim, intr-o conferinta de presa.
De asemenea, Panasonic a lansat luni in premiera in Romania prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al carui pret se ridica la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat insa ca inca nu exista comenzi pentru aceasta camera, care este destinata celor care au televizoare 3D.
"Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fara experienta sa inregistreze imagini 3D prin simpla atasare a obiectivului 3D dedicat. Chiar si fara obiectivul 3D, noua camera le ofera utilizatorilor posibilitatea de a obtine inregistrari video de calitate Full HD, datorita ultimelor tehnologii pe care le incorporeaza. Odata cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea sa-si creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, pana nu demult, era doar apanajul profesionistilor", potrivit companiei.
Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o noua serie, in centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investitie de 100.000 de euro. Reprezentantii Panasonic Romania se asteapta ca magazinul inaugurat luni sa genereze vanzari, in urmatorul an, de aproximativ un milion de euro. In noul magazin vor fi comercializate: noua gama de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum si produse electrocasnice (frigidere si masini de spalat) Panasonic.
"Noua serie de magazine Panasonic, ce se lanseaza cu showroom-ul deschis in Unirea Shopping Center, va avea un design unitar si exclusiv, inspirat din cultura japoneza. Pana la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate in Bucuresti si in alte orase importante din tara", spun reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
"In anul fiscal 2009 (care s-a incheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic Romania a avut afaceri de 55 milioane euro. In prima parte a anului fiscal 2010, adica intre aprilie si septembrie, am inregistrat o crestere de 5% a afacerilor. Speram chiar ca la nivelul intregului an fiscal 2010 sa depasim aceasta crestere de 5%. Insa, daca situatia economica nu se va imbunatati iar noi nu vom atinge aceste tinte, nu va fi un capat de tara", a declarat directorul general al Panasonic Romania, Stefan Ichim, intr-o conferinta de presa.
De asemenea, Panasonic a lansat luni in premiera in Romania prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al carui pret se ridica la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat insa ca inca nu exista comenzi pentru aceasta camera, care este destinata celor care au televizoare 3D.
"Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fara experienta sa inregistreze imagini 3D prin simpla atasare a obiectivului 3D dedicat. Chiar si fara obiectivul 3D, noua camera le ofera utilizatorilor posibilitatea de a obtine inregistrari video de calitate Full HD, datorita ultimelor tehnologii pe care le incorporeaza. Odata cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea sa-si creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, pana nu demult, era doar apanajul profesionistilor", potrivit companiei.
Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o noua serie, in centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investitie de 100.000 de euro. Reprezentantii Panasonic Romania se asteapta ca magazinul inaugurat luni sa genereze vanzari, in urmatorul an, de aproximativ un milion de euro. In noul magazin vor fi comercializate: noua gama de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum si produse electrocasnice (frigidere si masini de spalat) Panasonic.
"Noua serie de magazine Panasonic, ce se lanseaza cu showroom-ul deschis in Unirea Shopping Center, va avea un design unitar si exclusiv, inspirat din cultura japoneza. Pana la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate in Bucuresti si in alte orase importante din tara", spun reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an
- Birourile viitorului: colaborare, energie și atragerea talentelor, cu un grad de ocupare ideal intre 50% și 85%
- Schneider Electric a încheiat primul trimestru cu realizări importante în materie de sustenabilitate
- Leul se prăbușește pentru a treia zi consecutiv: Euro atinge un nou maxim istoric de 5.1222 lei.
- Opinie Deloitte: Reglementarile se schimba, provocarile de business raman. Sustenabilitatea, dincolo de obligatiile de raportare, ca solutie de crestere pe termen lung
- Sales Partner, startup de digitalizare a operațiunilor dealerilor auto, vizează o finanțare de un milion de euro pentru extindere în Europa și dezvoltarea tehnologiei
- Studiu EY: Creșterea cererii de energie din partea companiilor creează noi provocări, dar și o mare oportunitate pentru furnizori
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International