Panasonic Romania estimeaza o crestere cu 5% a afacerilor pentru anul fiscal 2010, la 57,7 mil. euro
Data publicarii: 28-09-2010 | AfaceriProducatorul de electronice Panasonic estimeaza o crestere cu 5% a afacerilor in Romania pentru anul fiscal 2010, la 57,7 milioane euro, crestere care se bazeaza pe promotii si castigarea unor cote de piata (la plasme, camere foto si telecomunicatii), a declarat luni directorul general Stefan Ichim.
"In anul fiscal 2009 (care s-a incheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic Romania a avut afaceri de 55 milioane euro. In prima parte a anului fiscal 2010, adica intre aprilie si septembrie, am inregistrat o crestere de 5% a afacerilor. Speram chiar ca la nivelul intregului an fiscal 2010 sa depasim aceasta crestere de 5%. Insa, daca situatia economica nu se va imbunatati iar noi nu vom atinge aceste tinte, nu va fi un capat de tara", a declarat directorul general al Panasonic Romania, Stefan Ichim, intr-o conferinta de presa.
De asemenea, Panasonic a lansat luni in premiera in Romania prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al carui pret se ridica la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat insa ca inca nu exista comenzi pentru aceasta camera, care este destinata celor care au televizoare 3D.
"Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fara experienta sa inregistreze imagini 3D prin simpla atasare a obiectivului 3D dedicat. Chiar si fara obiectivul 3D, noua camera le ofera utilizatorilor posibilitatea de a obtine inregistrari video de calitate Full HD, datorita ultimelor tehnologii pe care le incorporeaza. Odata cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea sa-si creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, pana nu demult, era doar apanajul profesionistilor", potrivit companiei.
Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o noua serie, in centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investitie de 100.000 de euro. Reprezentantii Panasonic Romania se asteapta ca magazinul inaugurat luni sa genereze vanzari, in urmatorul an, de aproximativ un milion de euro. In noul magazin vor fi comercializate: noua gama de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum si produse electrocasnice (frigidere si masini de spalat) Panasonic.
"Noua serie de magazine Panasonic, ce se lanseaza cu showroom-ul deschis in Unirea Shopping Center, va avea un design unitar si exclusiv, inspirat din cultura japoneza. Pana la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate in Bucuresti si in alte orase importante din tara", spun reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
"In anul fiscal 2009 (care s-a incheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic Romania a avut afaceri de 55 milioane euro. In prima parte a anului fiscal 2010, adica intre aprilie si septembrie, am inregistrat o crestere de 5% a afacerilor. Speram chiar ca la nivelul intregului an fiscal 2010 sa depasim aceasta crestere de 5%. Insa, daca situatia economica nu se va imbunatati iar noi nu vom atinge aceste tinte, nu va fi un capat de tara", a declarat directorul general al Panasonic Romania, Stefan Ichim, intr-o conferinta de presa.
De asemenea, Panasonic a lansat luni in premiera in Romania prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al carui pret se ridica la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat insa ca inca nu exista comenzi pentru aceasta camera, care este destinata celor care au televizoare 3D.
"Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fara experienta sa inregistreze imagini 3D prin simpla atasare a obiectivului 3D dedicat. Chiar si fara obiectivul 3D, noua camera le ofera utilizatorilor posibilitatea de a obtine inregistrari video de calitate Full HD, datorita ultimelor tehnologii pe care le incorporeaza. Odata cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea sa-si creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, pana nu demult, era doar apanajul profesionistilor", potrivit companiei.
Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o noua serie, in centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investitie de 100.000 de euro. Reprezentantii Panasonic Romania se asteapta ca magazinul inaugurat luni sa genereze vanzari, in urmatorul an, de aproximativ un milion de euro. In noul magazin vor fi comercializate: noua gama de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum si produse electrocasnice (frigidere si masini de spalat) Panasonic.
"Noua serie de magazine Panasonic, ce se lanseaza cu showroom-ul deschis in Unirea Shopping Center, va avea un design unitar si exclusiv, inspirat din cultura japoneza. Pana la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate in Bucuresti si in alte orase importante din tara", spun reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice