Panasonic Romania estimeaza o crestere cu 5% a afacerilor pentru anul fiscal 2010, la 57,7 mil. euro
Data publicarii: 28-09-2010 | AfaceriProducatorul de electronice Panasonic estimeaza o crestere cu 5% a afacerilor in Romania pentru anul fiscal 2010, la 57,7 milioane euro, crestere care se bazeaza pe promotii si castigarea unor cote de piata (la plasme, camere foto si telecomunicatii), a declarat luni directorul general Stefan Ichim.
"In anul fiscal 2009 (care s-a incheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic Romania a avut afaceri de 55 milioane euro. In prima parte a anului fiscal 2010, adica intre aprilie si septembrie, am inregistrat o crestere de 5% a afacerilor. Speram chiar ca la nivelul intregului an fiscal 2010 sa depasim aceasta crestere de 5%. Insa, daca situatia economica nu se va imbunatati iar noi nu vom atinge aceste tinte, nu va fi un capat de tara", a declarat directorul general al Panasonic Romania, Stefan Ichim, intr-o conferinta de presa.
De asemenea, Panasonic a lansat luni in premiera in Romania prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al carui pret se ridica la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat insa ca inca nu exista comenzi pentru aceasta camera, care este destinata celor care au televizoare 3D.
"Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fara experienta sa inregistreze imagini 3D prin simpla atasare a obiectivului 3D dedicat. Chiar si fara obiectivul 3D, noua camera le ofera utilizatorilor posibilitatea de a obtine inregistrari video de calitate Full HD, datorita ultimelor tehnologii pe care le incorporeaza. Odata cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea sa-si creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, pana nu demult, era doar apanajul profesionistilor", potrivit companiei.
Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o noua serie, in centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investitie de 100.000 de euro. Reprezentantii Panasonic Romania se asteapta ca magazinul inaugurat luni sa genereze vanzari, in urmatorul an, de aproximativ un milion de euro. In noul magazin vor fi comercializate: noua gama de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum si produse electrocasnice (frigidere si masini de spalat) Panasonic.
"Noua serie de magazine Panasonic, ce se lanseaza cu showroom-ul deschis in Unirea Shopping Center, va avea un design unitar si exclusiv, inspirat din cultura japoneza. Pana la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate in Bucuresti si in alte orase importante din tara", spun reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
"In anul fiscal 2009 (care s-a incheiat la 1 aprilie 2010), Panasonic Romania a avut afaceri de 55 milioane euro. In prima parte a anului fiscal 2010, adica intre aprilie si septembrie, am inregistrat o crestere de 5% a afacerilor. Speram chiar ca la nivelul intregului an fiscal 2010 sa depasim aceasta crestere de 5%. Insa, daca situatia economica nu se va imbunatati iar noi nu vom atinge aceste tinte, nu va fi un capat de tara", a declarat directorul general al Panasonic Romania, Stefan Ichim, intr-o conferinta de presa.
De asemenea, Panasonic a lansat luni in premiera in Romania prima camera 3D pentru amatori din lume, modelul SDT 750, al carui pret se ridica la 6.199 lei (circa 1.500 euro). Ichim a precizat insa ca inca nu exista comenzi pentru aceasta camera, care este destinata celor care au televizoare 3D.
"Modelul HDC-SDT 750 le permite utilizatorilor fara experienta sa inregistreze imagini 3D prin simpla atasare a obiectivului 3D dedicat. Chiar si fara obiectivul 3D, noua camera le ofera utilizatorilor posibilitatea de a obtine inregistrari video de calitate Full HD, datorita ultimelor tehnologii pe care le incorporeaza. Odata cu inovatorul model SDT 750, bazat pe sistemul 3MOS, utilizatorii vor putea sa-si creeze singuri propriile filme 3D ceea ce, pana nu demult, era doar apanajul profesionistilor", potrivit companiei.
Compania a inaugurat luni primul magazin Panasonic, dintr-o noua serie, in centrul comercial Unirea Shopping Center, printr-o investitie de 100.000 de euro. Reprezentantii Panasonic Romania se asteapta ca magazinul inaugurat luni sa genereze vanzari, in urmatorul an, de aproximativ un milion de euro. In noul magazin vor fi comercializate: noua gama de televizoare 3D, inclusiv cele cu conversie 2D -3D, prima camera video 3D pentru amatori, noua serie de aparate foto Lumix, precum si produse electrocasnice (frigidere si masini de spalat) Panasonic.
"Noua serie de magazine Panasonic, ce se lanseaza cu showroom-ul deschis in Unirea Shopping Center, va avea un design unitar si exclusiv, inspirat din cultura japoneza. Pana la finalul anului, alte zece magazine Panasonic vor fi lansate in Bucuresti si in alte orase importante din tara", spun reprezentantii Panasonic Romania.
Panasonic Corporation are sediul la Osaka (Japonia) este lider international in dezvoltarea si fabricarea de produse electronice. Compania ocupa locul al treilea in indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment. Panasonic este reprezentata pe piata locala, din anul 1996, de catre Panasonic Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial