In 2010, romanii au cumparat 2,5 milioane de vacante
Data publicarii: 15-10-2010 | Turism
Chiar daca cererea de vacante a ramas neschimbata fata de anul trecut, agentiile au incasat mai putini bani, pentru ca romanii au ales preturile mai mici. In primele noua luni, agentiile au vandut 2,5 milioane de pachete de vacanta, la fel ca in aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce incasarile au scazut cu pana la 25%, a declarat Corina Martin, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).
"Turismul intern a inregistrat o usoara crestere a numarului de turisti, fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru vacantele in strainatate a fost raportata o stagnare. Referitor la incasari, acestea au scazut insa cu 10-25% pentru toate destinatiile, in conditiile in care majoritatea turistilor au ales pachete mai ieftine si sejururi scurte in destinatii mai apropiate", a explicat ea.
Martin spera ca 2011 sa fie un an al revenirii pentru piata de turism, dupa doi ani dificili, in care afacerile agentiilor au scazut constant. In privinta turismului intern, ea se bazeaza pe sustinerea campaniilor de oferte speciale si de promovare de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Cat despre incoming, Martin anticipeaza efectul pozitiv al promovarii noului brand turistic al Romaniei.
"Turismul intern a inregistrat o usoara crestere a numarului de turisti, fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru vacantele in strainatate a fost raportata o stagnare. Referitor la incasari, acestea au scazut insa cu 10-25% pentru toate destinatiile, in conditiile in care majoritatea turistilor au ales pachete mai ieftine si sejururi scurte in destinatii mai apropiate", a explicat ea.
Martin spera ca 2011 sa fie un an al revenirii pentru piata de turism, dupa doi ani dificili, in care afacerile agentiilor au scazut constant. In privinta turismului intern, ea se bazeaza pe sustinerea campaniilor de oferte speciale si de promovare de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Cat despre incoming, Martin anticipeaza efectul pozitiv al promovarii noului brand turistic al Romaniei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online