Scandia Romania vrea in 2010 afaceri similare cu cele de anul trecut, de 203 milioane lei
Data publicarii: 20-10-2010 | AfaceriScandia Romania estimeaza pentru 2010 afaceri similare cu cele din 2009, de circa 203 milioane lei, a declarat marti directorul general al companiei, Robert Redeleanu.
Anul trecut, afacerile producatorului de conserve Scandia Romania au crescut cu 1,7% fata de 2008.
"Scandia ataca piata sub o noua haina, avand o noua identitate prin rebranduire, Scandia Food, dar isi pastreaza traditia pe piata din Romania. Scandia Food a atins in iunie-iulie 2010 o cota in volum de peste 70%, in crestere cu aproape 3 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului trecut", a declarat Robert Redeleanu.
Potrivit acestuia, piata de conserve din Romania este in scadere cu 12-15% in volum.
El a mai adagat ca, la export, procentul din cifra de afaceri se va situa la 5% in 2010, dar ca va creste la 10-15% in anii urmatori. "Exportam in Italia si Spania pentu consumatorii romani de acolo, dar mai exportam si in Bulgaria si Ungaria, care vor reprezenta prioritatile companiei inca din acest an", a mai spus Redeleanu.
El a mentionat si ca preturile nu vor fi modificate dupa cresterea TVA-ului, insa este posibila o modificare a preturilor in functie de evolutia cursului de schimb valutar.
Potrivit reprezentantilor Scandia, compania are in vedere si lansarea unei noi linii de produse in 2-3 saptamani, Bistro Line, pentru segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, cazinouri).
Cat despre noua fabrica de la Sibiu, acestia au mentionat ca investitia a fost aproape finalizata, compania mai avand doar de mutat liniile de productie, si ca va fi gata in decembrie anul acesta. "Investitia in noua fabrica a fost de 40 milioane euro si estimam o capacitate de productie cu 30% mai mare decat in fabrica veche", au mai spus reprezentantii Scandia.
Compania are in prezent 650 de angajati si estimeaza sa mai angajeze personal pe partea de marketing si vanzari dupa punerea in folosinta a noii fabrici.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial