Veniturile Orange Romania au scazut cu 8,7% in cel de-al treilea trimestru, la 246 mil. euro
Data publicarii: 28-10-2010 | AfaceriOrange Romania a inregistrat in cel de-al treilea trimestru din acest an venituri totale de 246 milioane de euro, in scadere cu 8,7% fata de perioada similara din 2009, in timp ce venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro, a anuntat joi compania.
La data de 30 septembrie 2010, Orange avea 10.398.884 clienti, in scadere cu 2,8% fata de perioada similara a anului precedent.
"In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piata vom continua sa investim si sa alocam resurse pentru a oferi clientilor nostri cele mai simple si mai de calitate produse de pe piata din Romania." a declarat CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Numarul de clienti broadband ai Orange Romania a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand la 3.024.257.
"Orange a continuat sa faca progrese pe acest segment si a dezvoltat oferte de date si de smartphone-uri, servicii dedicate si asistenta specializata pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale si personalizate", au precizat reprezentantii companiei.
La data de 30 septembrie 2010, Orange avea 10.398.884 clienti, in scadere cu 2,8% fata de perioada similara a anului precedent.
"In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piata vom continua sa investim si sa alocam resurse pentru a oferi clientilor nostri cele mai simple si mai de calitate produse de pe piata din Romania." a declarat CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Numarul de clienti broadband ai Orange Romania a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand la 3.024.257.
"Orange a continuat sa faca progrese pe acest segment si a dezvoltat oferte de date si de smartphone-uri, servicii dedicate si asistenta specializata pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale si personalizate", au precizat reprezentantii companiei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice