Veniturile Orange Romania au scazut cu 8,7% in cel de-al treilea trimestru, la 246 mil. euro
Data publicarii: 28-10-2010 | AfaceriOrange Romania a inregistrat in cel de-al treilea trimestru din acest an venituri totale de 246 milioane de euro, in scadere cu 8,7% fata de perioada similara din 2009, in timp ce venitul mediu anual pe utilizator a fost de 83,3 euro, a anuntat joi compania.
La data de 30 septembrie 2010, Orange avea 10.398.884 clienti, in scadere cu 2,8% fata de perioada similara a anului precedent.
"In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piata vom continua sa investim si sa alocam resurse pentru a oferi clientilor nostri cele mai simple si mai de calitate produse de pe piata din Romania." a declarat CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Numarul de clienti broadband ai Orange Romania a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand la 3.024.257.
"Orange a continuat sa faca progrese pe acest segment si a dezvoltat oferte de date si de smartphone-uri, servicii dedicate si asistenta specializata pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale si personalizate", au precizat reprezentantii companiei.
La data de 30 septembrie 2010, Orange avea 10.398.884 clienti, in scadere cu 2,8% fata de perioada similara a anului precedent.
"In acest trimestru, in timp ce veniturile din serviciile pe baza de abonament au continuat sa se stabilizeze, veniturile din serviciile prepay au reflectat o noua degradare din cauza contextului economic. Evolutia globala a veniturilor pe baza comparativa este similara cu cea din trimestrul doi. Ca lider de piata vom continua sa investim si sa alocam resurse pentru a oferi clientilor nostri cele mai simple si mai de calitate produse de pe piata din Romania." a declarat CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Numarul de clienti broadband ai Orange Romania a crescut cu 35% fata de trimestrul trei al anului precedent, ajungand la 3.024.257.
"Orange a continuat sa faca progrese pe acest segment si a dezvoltat oferte de date si de smartphone-uri, servicii dedicate si asistenta specializata pentru utilizatorii de smartphone-uri, oferte speciale si personalizate", au precizat reprezentantii companiei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online