Vezi aici cele mai stupide momente din afaceri din acest an in SUA
Data publicarii: 23-12-2010 | AfaceriModul in care directorul general al BP, Tony Hayward, a gestionat mediatic dezastrul din Golful Mexic sau esecul telefonului Kin, retras de Microsoft la doar o luna de la lansare, sunt printre cele mai stupide momente din afacerile acestui an din SUA enumerate de revista americana Fortune.
Nimeni nu a avut in 2010 un an mai prost decat directorul BP
Dezastrul ecologic din aprilie cauzat de scurgerile de petrol ale unei platforme din Golful Mexic s-a transformat intr-un circ mediatic, amplificat si de reactia lui Hayward in fata presiunilor tot mai mari asupra grupului britanic. "Nimeni nu-si doreste mai mult ca mine ca aceasta situatie sa se incheie. Imi vreau viata inapoi", a declarat seful BP reporterilor in luna mai. Dupa valul de critici, inclusiv din partea presedintelui SUA, Barack Obama, Hayward si-a pierdut postul in iulie, noteaza Fortune, preluata de CNN.
Gap schimba logo-ul, dupa care se razgandeste
Retailerul Gap a anuntat la inceputul lunii octombrie schimbarea logo-ului, insa, dupa o reactie dura a consumatorilor, insotita de campanii pe retelele online de socializare, a fost nevoit sa revina la vechea imagine si sa ceara scuze clientilor. Aceasta este o greseala pe care directorul general Glenn Murphy nu o va uita prea curand, mentioneaza revista.
Steve Jobs catre posesorii de iPhone 4: " Nu-l tineti cum trebuie"
iPhone 4 a fost unul dintre cele mai promovate gadget-uri ale anului. La trei zile de la lansare, pe 24 iunie, Apple vanduse deja 1,7 milioane de unitati, iar pe 16 iulie atingea pragul de trei milioane. Succesul produsului a fost lovit insa de ceea ce directorul general al companiei, Steve Jobs, a numit "Antennagate". Totul a inceput cu un filmulet incarcat pe YouTube in care un utilizator arata cum smartphone-ul pierde semnalul in functie de cum este tinut in mana. La intrebarile presei, Jobs a raspuns scurt: "Evitati doar sa-l tineti in acest fel". Ulterior, seful Apple a fost nevoit sa admita ca problema este serioasa si intr-o prezentare realizata intr-o conferinta de presa a inclus un cadru care continea o singura propozitie: "Nu suntem perfecti".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online