In 2011 cei mai multi romani vor sa cheltuiasca intre 300 si 500 de euro pentru vacante
Data publicarii: 08-02-2011 | Turism
Cei mai multi romani sunt dispusi sa cheltuiasca, in acest an, intre 300 si 500 de euro de persoana pentru vacante, dupa ce in 2010 acestia au alocat bugete mai mici pentru concedii fata de anii precedenti, arata un sondaj realizat de site-ul ivox.ro.
Astfel, 34,61% dintre persoanele care au participat la sondaj au declarat ca pot aloca in acest an intre 300 si 500 de euro, in timp ce pentru 19,37% dintre romani bugetele pentru vacante variaza intre 500 si 1.000 de euro, iar aproape 10% planuiesc sa aloce peste 1.000 de euro pentru vacante.
In acelasi timp, 30,65% dintre respondenti vor cheltui mai putin de 300 de euro pentru vacante, iar 5,71% au declarat ca nu vor avea vacanta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial