Millennium Bank lanseaza o oferta complexa de refinantare
Data publicarii: 07-03-2011 | Finante-BanciPersoanele fizice care detin credite ipotecare pot beneficia acum de oferta complexa de refinantare a Millennium Bank, care include optiunea de a contracta un credit ipotecar sau un credit de nevoi personale cu ipoteca.
"Millennium Bank se adreseaza unui segment de piata cu potential semnificativ, pentru ca, in prezent, cei care au credite ipotecare isi reevalueaza costurile si cei mai multi dintre ei decid ca este mai eficient sa-si refinanteze datoriile. Aproximativ 50% din aplicatiile de credite ipotecare pe care le-am inregistrat in ultimul trimestru din 2010 au fost de credite pentru refinantare", a declarat Eliza Erhan, Director Dezvoltare Produse Retail la Millennium Bank.
Banca ofera doua tipuri de produse, create pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientilor. Prima optiune pentru refinantare este Creditul Ipotecar, ce se adreseaza clientilor care doresc sa-si refinanteze creditul actual pentru a-si reduce cheltuielile lunare cu rata. Imprumutul poate fi acordat pe 30 de ani si finanteaza pana la 90% din valoarea garantiei. Dobanda este variabila si calculata in functie de Euribor/Robor la trei luni plus o marja incepand de la 5%.
A doua optiune este Creditul Millennium Bank de Nevoi Personale cu Ipoteca pentru Refinantare, un produs recent introdus in oferta bancii. Imprumutul ofera clientilor posibilitatea de a beneficia atat de o rata mai mica - prin refinantarea unui credit ipotecar contractat anterior - cat si de o suma de bani suplimentara pentru refinantarea altor obligatii financiare sau pentru alte nevoi personale, fara a fi necesara justificarea acestora. Dobanda variabila a creditului este formata din Euribor/Robor la trei luni plus o marja incepand de la 5,5%. Creditul de Nevoi Personale cu Ipoteca pentru Refinantare poate fi acordat pe 30 de ani si finanteaza pana la 75% din valoarea ipotecii.
Ambele optiuni de refinantare beneficiaza de comision de analiza zero pana la finalul lunii iunie 2011. Valorile marjelor aplicate celor doua tipuri de credite depind de valoarea avansului si de optiunea clientilor de a-si transfera veniturile la banca. Clientii beneficiaza de asigurare de viata gratuita si de zero comision de administrare.
Campania de publicitate care promoveaza oferta de refinantare a Millennium Bank este realizata impreuna cu Holograf si marcheaza cea de-a treia colaborare dintre banca si formatia muzicala. Campania este dezvoltata pe TV, print, online, outdoor si indoor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial