Exporturi de 6 milioane de euro pentru Romania dupa expozitia Interzum pentru mobila si decoratiuni interioare
Data publicarii: 17-06-2011 | Afaceri
Cu trei luni inaintea primei editii a SIM - Salonul International de Mobila, Echipamente si Accesorii de la Bucuresti, care va avea loc intre 7-11 septembrie, la Romaero Baneasa, 14 companii din industria romaneasca au participat la expozitia internationala Iterzum, de la Koln, Germania, dedicata industriei mobilei si decoratiunilor interioare.
Conform raportului intocmit de Consulatul General al Romaniei de la Bonn, prezenta firmelor romanesti a generat angajamente de export de peste 6 milioane de euro.
14 companii autohtone au fost prezente la marele eveniment, fie incluse in standul national amplasat in hala centrala, fie in standuri proprii.
Pavilionul national a inclus companii precum S.C. Alabastru Zarnesti, S.C. DeCORA Folii SRL si Furnire SRL, Arad, S.C. Imageline Odorheiul Secuiesc, S.C. AZI SRL, Piatra Neamt, S.C. Sigstrat Sighetu Marmatiei, S.C. PROLEMN SRL, Reghin, S.C. Unicorn Holding SRL, Bucuresti, S.C. ZENDEV HOUSE SRL, Bucuresti, S.C. HOLZINDUSTRIE BACO SRL, Comanesti.
Pe langa acestea, cinci companii au participat cu standuri proprii: S.C. JF Furnir SRL (cu capital austriac), Brasov, S.C. Massiv Forest Products SRL (capital german) Buchin, S.S. Eco Silva Prod Com Serv SRL, Bacau, S.C. Diamond Precicut SRL, Timisoara si S.C. Vitafoam Romania SRL, Ludus.
Peste 90 de companii germane au primit invitatia de a vizita standurile Romaniei si de a studia oferta de export a companiilor noastre.
Prin urmare, in cadrul standului national s-au desfasurat 365 de intalniri de afaceri, mai mult de 60% cu parteneri noi.
In urma discutiilor, o parte dintre companiile romanesti au obtinut angajamente de export in Danemarca, Grecia, Italia, Pakistan, Norvegia sau Liban.
Urmatoarea mare expozitie dedicata acestei industrii va avea loc la Bucuresti, in perioada 7-11 septembrie. La Romaero Baneasa va avea loc SIM - Salonul International de Mobila, Echipamente si Accesorii, o expozitie la care cele mai mari companii din industrie vor fi prezente cu standuri pe o suprafata de peste 15.000 de metri patrati.
Evenimentul promite sa fie principalul punct de atractie anual pentru specialistii din industrie dar si pentru publicul larg in cautarea unor piese de mobilier pentru cele mai exigente gusturi (www.simexpo.ro).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial