Topul reclamelor interzise in Europa. Dacia Duster si IKEA printre ele
Data publicarii: 12-09-2011 | MediaCei de la Business Insider au realizat un clasament al reclamelor care au fost interzise sau oprite de la difuzare pentru conformare la normele europene. Unele din acestea "creatii artistice" au fost interzise pentru ca aveau tenta rasiala sau erau "prea indraznete" din punct de vedere sexual.
In luna ianuarie a acestui an, o reclama la Dacia a fost interzisa in Marea Britanie, chiar daca Dacia Duster nu urmeaza sa fie lansat decat anul viitor pe aceasta piata. Personajele din reclama folosesc un limbaj si un comportament care se aseamana cu cel al tiganilor.
Nici producatorul de mobila IKEA nu a primit unda verde pentru difuzarea unei reclame in 2009. Imaginile arata o femeie care in cateva clipe isi schimba complet locuinta, dar uita sa-si ascunda partenerul de sex atunci cand barbatul si cei trei copii ajung acasa. Chiar daca reuseste sa arate ca o gospodina, bona isi uita pe cap "urechiusele" de iepuras Playboy.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice