Topul reclamelor interzise in Europa. Dacia Duster si IKEA printre ele
Data publicarii: 12-09-2011 | MediaCei de la Business Insider au realizat un clasament al reclamelor care au fost interzise sau oprite de la difuzare pentru conformare la normele europene. Unele din acestea "creatii artistice" au fost interzise pentru ca aveau tenta rasiala sau erau "prea indraznete" din punct de vedere sexual.
In luna ianuarie a acestui an, o reclama la Dacia a fost interzisa in Marea Britanie, chiar daca Dacia Duster nu urmeaza sa fie lansat decat anul viitor pe aceasta piata. Personajele din reclama folosesc un limbaj si un comportament care se aseamana cu cel al tiganilor.
Nici producatorul de mobila IKEA nu a primit unda verde pentru difuzarea unei reclame in 2009. Imaginile arata o femeie care in cateva clipe isi schimba complet locuinta, dar uita sa-si ascunda partenerul de sex atunci cand barbatul si cei trei copii ajung acasa. Chiar daca reuseste sa arate ca o gospodina, bona isi uita pe cap "urechiusele" de iepuras Playboy.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii