Gerovital este sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei
Data publicarii: 26-09-2011 | Diverse
Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, a incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) un parteneriat pe termen lung, devenind astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
Parteneriatul este justificat de misiunea sociala a marcii Gerovital de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.
"Spiritul olimpic romanesc poate sa-si continue traditia doar ajutat de comunitatea economica printr-un sprijin, care, istoria a dovedit-o, este mutual avantajos. In cazul de fata, asistam la o asociere care nu numai ca ne onoreaza, dar ne si obliga sa aducem acasa cat mai multe medalii: Gerovital este una dintre putinele marci romanesti recunoscute de la Londra la New York, Tokio sau Istanbul, alaturi de nume sonore romanesti care au facut si fac istorie, cum ar fi Nadia Comaneci, Iolanda Balas, Ivan Patzaichin, Violeta Beclea Szekely, Elisabeta Lipa, Laura Badea sau Sandra Izbasa.” a declarat Ioan Dobrescu, secretar general COSR.
"Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei deoarece valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanesti, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numarul unu.
De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond.” a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.
In 2010, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, in topul producatorilor, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%. Brandul Gerovital a inregistrat in 2010 o cota de piata de 16,10%, fiind lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online