Gerovital este sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei
Data publicarii: 26-09-2011 | Diverse
Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, a incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) un parteneriat pe termen lung, devenind astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
Parteneriatul este justificat de misiunea sociala a marcii Gerovital de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.
"Spiritul olimpic romanesc poate sa-si continue traditia doar ajutat de comunitatea economica printr-un sprijin, care, istoria a dovedit-o, este mutual avantajos. In cazul de fata, asistam la o asociere care nu numai ca ne onoreaza, dar ne si obliga sa aducem acasa cat mai multe medalii: Gerovital este una dintre putinele marci romanesti recunoscute de la Londra la New York, Tokio sau Istanbul, alaturi de nume sonore romanesti care au facut si fac istorie, cum ar fi Nadia Comaneci, Iolanda Balas, Ivan Patzaichin, Violeta Beclea Szekely, Elisabeta Lipa, Laura Badea sau Sandra Izbasa.” a declarat Ioan Dobrescu, secretar general COSR.
"Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei deoarece valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanesti, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numarul unu.
De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond.” a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.
In 2010, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, in topul producatorilor, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%. Brandul Gerovital a inregistrat in 2010 o cota de piata de 16,10%, fiind lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București