Doar 34,4% din companiile romanesti folosesc Internetul ca mediu de promovare
Data publicarii: 26-04-2012 | Afaceri
Doar 34,4% din managerii companiilor folosesc platformele de promovare online, potrivit studiului "Perspective ale utilizarii publicitatii online de catre companiile din Romania" realizat de Divizia Market Research a grupului romano-german Rentrop&Straton.
Majoritatea respondentilor (69,1%) distribuie bugetul de publicitate online pe campanii de la care au asteptari pe termen scurt sau mediu privind cresterea volumului de vanzari.
Astfel, managerii recurg cel mai des la tehnici de promovare precum reduceri semnificative de pret, promotii sezoniere, promotii nesezoniere sau concursuri si tombole. Aceeasi motivatie poate fi atribuita si managerilor care aleg publicitatea online cel mai des in momentul desfasurarii targurilor si manifestarilor comerciale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale