Finala Europa League a batut recorduri de audieta si a adus Pro TV incasari de sute de mii de euro
Data publicarii: 11-05-2012 | Media
Finala Europa League, difuzata miercuri seara de Pro TV, a fost cel mai urmarit meci al unor echipe de club straine de la introducerea masuratorii cu peoplemetere, potrivit unui comunicat al postului de televiziune. Pro TV a incasat sute de mii de euro din publicitate. Finala Europa League difuzata in intervalul 21:46 - 23.37, a obtinut o audienta record in randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani: 24.8 puncte de rating si 51.5% cota de piata, potrivit Kantar Media.
Incasarile Pro TV din publicitate: 370.000 - 400.000 de euro
Cei mai vizibili clienti de publicitate au fost Vodafone, Orage si Cosmote. Publicitatea incasata de Pro TV in seara meciului, incluzand Știrile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar si festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro, potrivit unui calcul facut de paginademedia.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice