Finala Europa League a batut recorduri de audieta si a adus Pro TV incasari de sute de mii de euro
Data publicarii: 11-05-2012 | Media
Finala Europa League, difuzata miercuri seara de Pro TV, a fost cel mai urmarit meci al unor echipe de club straine de la introducerea masuratorii cu peoplemetere, potrivit unui comunicat al postului de televiziune. Pro TV a incasat sute de mii de euro din publicitate. Finala Europa League difuzata in intervalul 21:46 - 23.37, a obtinut o audienta record in randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani: 24.8 puncte de rating si 51.5% cota de piata, potrivit Kantar Media.
Incasarile Pro TV din publicitate: 370.000 - 400.000 de euro
Cei mai vizibili clienti de publicitate au fost Vodafone, Orage si Cosmote. Publicitatea incasata de Pro TV in seara meciului, incluzand Știrile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar si festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro, potrivit unui calcul facut de paginademedia.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI