Finala Europa League a batut recorduri de audieta si a adus Pro TV incasari de sute de mii de euro
Data publicarii: 11-05-2012 | Media
Finala Europa League, difuzata miercuri seara de Pro TV, a fost cel mai urmarit meci al unor echipe de club straine de la introducerea masuratorii cu peoplemetere, potrivit unui comunicat al postului de televiziune. Pro TV a incasat sute de mii de euro din publicitate. Finala Europa League difuzata in intervalul 21:46 - 23.37, a obtinut o audienta record in randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani: 24.8 puncte de rating si 51.5% cota de piata, potrivit Kantar Media.
Incasarile Pro TV din publicitate: 370.000 - 400.000 de euro
Cei mai vizibili clienti de publicitate au fost Vodafone, Orage si Cosmote. Publicitatea incasata de Pro TV in seara meciului, incluzand Știrile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar si festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro, potrivit unui calcul facut de paginademedia.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025