Cu sprijinul Romtelecom, 3 studenti de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii vor participa la trainingul sustinut de Philip Kotler
Data publicarii: 15-05-2012 | Media
Studentii de la FJSC, Universitatea Bucuresti, au sansa de a castiga bilete la trainingul certificat de Marketing 3.0, sustinut de prof. Philip Kotler la Bucuresti, participand in perioada 9-23 mai 2012 la concursul de proiecte "Lansarea Asociatiei Romane de Marketing”. Cele mai bune trei proiecte vor fi rasplatite de Romtelecom cu cate un bilet la trainingul sustinut de "guru marketingului”.
Ca urmare a interesului manifestat in randul studentilor din cadrul FJSC, Universitatea Bucuresti, pentru participarea la trainingul certificat de Marketing 3.0, organizatorii evenimentului, sustinuti de compania Romtelecom, au decis sa sprijine dezvoltarea educationala si consolidarea cunostintelor in domeniu ale acestora prin lansarea unui concurs de proiecte ce ofera, ca premiu, 3 bilete de participare la eveniment.
"Pe langa cele 3 bilete de participare la trainingul certificat in Marketing 3.0, o sansa unica pentru un viitor specialist in marketing, prin prisma acreditarii internationale recunoscute de asociatiile de marketing din intreaga lume, trebuie luata in calcul si valoarea adaugata in definirea strategiei de lansare a Asociatiei Romane de Marketing, castigata odata cu propunerile primite.”, a declarat Sorin Psatta, coordonatorul proiectului si lector in cadrul FJSC Bucuresti.
Competitia se adreseaza studentilor din anii 2, 3 si Master de la specializarea Publicitate si Relatii Publice din cadrul FJSC si se desfasoara in perioada 9-23 mai 2012. Propunerile inscrise in concurs vor fi analizate in baza unor criterii de jurizare clar definite, ce vizeaza in mod deosebit aspecte precum caracterul inovator, fezabilitatea actiunilor propuse in bugetul specificat si mai ales respectarea instructiunilor din brief, care poate fi accesat la adresa http://marketing30.ro/concurs. Propunerile se trimit pana pe 23 mai, pe adresa: concurs@marketing30.ro.
Pe langa participarea la training, finalistii vor avea ocazia sa participe la o sedinta foto alaturi de Prof. Philip Kotler, in ziua evenimentului.
"Orice student de la comunicare a citit cel putin una dintre cartile lui Kotler, dar cu siguranta sunt foarte multi care au si visat sa aiba o discutie fata in fata cu acesta. De aceea, consideram ca Marketing 3.0 este o ocazie extraordinara, pe care le-o oferim cu mare placere acestor studenti, de a-l intalni personal. O merita cu precadere, mai ales ca ei reprezinta generatia care isi va pune amprenta pe ceea ce va insemna marketingul in viitor.”, spune Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.
Asociatia Romana de Marketing (ARM) se va inregistra si se va constitui ca o asociatie profesionala dedicata marketerilor si organizatiilor care inoveaza, impartasesc si dezvolta marketing-ul in Romania si isi propune ca obiective furnizarea de resurse pentru specialistii de marketing, crearea cadrului de impartasire a cunostintelor profesionale si promovarea practicilor de marketing.
Agenda completa a trainingului certificat "Marketing-ul prin valori” este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului. In pretul fiecarui bilet este inclus si un abonament de 1 an la Ziarul Financiar si Business Magazin, cu incepere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.
Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) si Choice Management & Consulting.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athenee Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom si Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitati site-ul www.marketing30.ro si pagina de facebook.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online