EuroGsm estimeaza pentru acest an afaceri de circa 22 de milioane de euro, in crestere cu 10%
Data publicarii: 15-06-2012 | Afaceri
EuroGsm, cel mai mare retailer din piata operatorului de telefonie mobila Orange Romania, estimeaza pentru acest an o crestere a business-ului cu 10% comparativ cu anul anterior, la 21,8 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de intensificarea vanzarilor de smartphone-uri si accesorii.
"Apreciem si o crestere de peste 10% a numarului de telefoane vandute, precum si un avans al vanzarilor pe segmentul de accesorii, asupra caruia intentionam sa ne canalizam eforturile de promovare in viitorul apropiat”, a declarat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.
De altfel, accesoriile inregistreaza cel mai mare numar de unitati vandute la nivelul produselor comercializate in reteaua EuroGsm, urmate de telefoanele mobile, in timp ce tabletele au, in prezent, o cota mai mica in volumul vanzarilor companiei.
"Cu siguranta numarul de tablete vandute in acest an va creste, insa procentul acestora in volumul vanzarilor companiei se va mentine deocamdata la un nivel mai scazut comparativ cu cel al telefoanelor. In schimb, intrarea masiva de smartphone-uri si tablete pe piata, va determina totodata si reducerea preturilor acestora”, a adaugat Halmai.
Referitor la evolutia serviciilor telecom in acest an, reprezentantul companiei aprecieaza o crestere a cererii pe segmentul serviciilor de date mobile, determinata in special de majorarea numarului de smartphone-uri si tablete disponibile pe piata locala. In plus, acesta estimeaza ca se vor inregistra cresteri si pe segmentul de voce comparativ cu cifrele anului anterior, in ciuda saturarii pietei.
Cota de piata de 34% din vanzarile B2C de servicii de voce ale retailerilor Orange
Pentru acest an, reprezentantul EuroGsm apreciaza mentinerea pozitiei de lider in vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer, cu o cota de 34%.
Potrivit datelor comunicate de oficialii companiei, EuroGsm a inregistrat in primele trei luni din acest an o cota de piata de aproximativ 7% din numarul de telefoane comercializate pe plan national, respectiv o crestere a indicatorului cu aproximativ 28% comparativ cu luna decembrie 2011.
In prezent, reteaua de 117 magazine a EuroGsm functioneaza in sistem de franciza in urma unui proces inceput pentru prima data in 2007, proiectul luand amploare doi ani mai tarziu. Pentru acest an, compania desfasoara un program continuu de optimizare a retelei de magazine, care presupune relocarea de unitati in zone cu potential comercial ridicat si cresterea eficientei magazinelor existente.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial