EuroGsm estimeaza pentru acest an afaceri de circa 22 de milioane de euro, in crestere cu 10%

Data publicarii: 15-06-2012 | Afaceri

EuroGsm, cel mai mare retailer din piata operatorului de telefonie mobila Orange Romania, estimeaza pentru acest an o crestere a business-ului cu 10% comparativ cu anul anterior, la 21,8 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de intensificarea vanzarilor de smartphone-uri si accesorii. 

"Apreciem si o crestere de peste 10% a numarului de telefoane vandute, precum si un avans al vanzarilor pe segmentul de accesorii, asupra caruia intentionam sa ne canalizam eforturile de promovare in viitorul apropiat”, a declarat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm. 

De altfel, accesoriile inregistreaza cel mai mare numar de unitati vandute la nivelul produselor comercializate in reteaua EuroGsm, urmate de telefoanele mobile, in timp ce tabletele au, in prezent, o cota mai mica in volumul vanzarilor companiei. 

"Cu siguranta numarul de tablete vandute in acest an va creste, insa procentul acestora in volumul vanzarilor companiei se va mentine deocamdata la un nivel mai scazut comparativ cu cel al telefoanelor. In schimb, intrarea masiva de smartphone-uri si tablete pe piata, va determina totodata si reducerea preturilor acestora”, a adaugat Halmai.

Referitor la evolutia serviciilor telecom in acest an, reprezentantul companiei aprecieaza o crestere a cererii pe segmentul serviciilor de date mobile, determinata in special de majorarea numarului de smartphone-uri si tablete disponibile pe piata locala. In plus, acesta estimeaza ca se vor inregistra cresteri si pe segmentul de voce comparativ cu cifrele anului anterior, in ciuda saturarii pietei. 

Cota de piata de 34% din vanzarile B2C de servicii de voce ale retailerilor Orange

Pentru acest an, reprezentantul EuroGsm apreciaza mentinerea pozitiei de lider in vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer, cu o cota de 34%.

Potrivit datelor comunicate de oficialii companiei, EuroGsm a inregistrat in primele trei luni din acest an o cota de piata de aproximativ 7% din numarul de telefoane comercializate pe plan national, respectiv o crestere a indicatorului cu aproximativ 28% comparativ cu luna decembrie 2011.

In prezent, reteaua de 117 magazine a EuroGsm functioneaza in sistem de franciza in urma unui proces inceput pentru prima data in 2007, proiectul luand amploare doi ani mai tarziu. Pentru acest an, compania desfasoara un program continuu de optimizare a retelei de magazine, care presupune relocarea de unitati in zone cu potential comercial ridicat si cresterea eficientei magazinelor existente.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: