EuroGsm estimeaza pentru acest an afaceri de circa 22 de milioane de euro, in crestere cu 10%
Data publicarii: 15-06-2012 | Afaceri
EuroGsm, cel mai mare retailer din piata operatorului de telefonie mobila Orange Romania, estimeaza pentru acest an o crestere a business-ului cu 10% comparativ cu anul anterior, la 21,8 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de intensificarea vanzarilor de smartphone-uri si accesorii.
"Apreciem si o crestere de peste 10% a numarului de telefoane vandute, precum si un avans al vanzarilor pe segmentul de accesorii, asupra caruia intentionam sa ne canalizam eforturile de promovare in viitorul apropiat”, a declarat Zoltan Halmai, directorul comercial al EuroGsm.
De altfel, accesoriile inregistreaza cel mai mare numar de unitati vandute la nivelul produselor comercializate in reteaua EuroGsm, urmate de telefoanele mobile, in timp ce tabletele au, in prezent, o cota mai mica in volumul vanzarilor companiei.
"Cu siguranta numarul de tablete vandute in acest an va creste, insa procentul acestora in volumul vanzarilor companiei se va mentine deocamdata la un nivel mai scazut comparativ cu cel al telefoanelor. In schimb, intrarea masiva de smartphone-uri si tablete pe piata, va determina totodata si reducerea preturilor acestora”, a adaugat Halmai.
Referitor la evolutia serviciilor telecom in acest an, reprezentantul companiei aprecieaza o crestere a cererii pe segmentul serviciilor de date mobile, determinata in special de majorarea numarului de smartphone-uri si tablete disponibile pe piata locala. In plus, acesta estimeaza ca se vor inregistra cresteri si pe segmentul de voce comparativ cu cifrele anului anterior, in ciuda saturarii pietei.
Cota de piata de 34% din vanzarile B2C de servicii de voce ale retailerilor Orange
Pentru acest an, reprezentantul EuroGsm apreciaza mentinerea pozitiei de lider in vanzarile de servicii de voce ale retailerilor Orange pe segmentul business-to-consumer, cu o cota de 34%.
Potrivit datelor comunicate de oficialii companiei, EuroGsm a inregistrat in primele trei luni din acest an o cota de piata de aproximativ 7% din numarul de telefoane comercializate pe plan national, respectiv o crestere a indicatorului cu aproximativ 28% comparativ cu luna decembrie 2011.
In prezent, reteaua de 117 magazine a EuroGsm functioneaza in sistem de franciza in urma unui proces inceput pentru prima data in 2007, proiectul luand amploare doi ani mai tarziu. Pentru acest an, compania desfasoara un program continuu de optimizare a retelei de magazine, care presupune relocarea de unitati in zone cu potential comercial ridicat si cresterea eficientei magazinelor existente.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare