Companiile investesc din ce in ce mai mult in promovarea pe retelele sociale
Data publicarii: 15-06-2012 | MediaAproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media isi vor mari bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.
Investitia in activitati de promovare pe retelele sociale este in crestere de la un an la altul. Astfel, in 2011, jumatate dintre companiile care fac campanii in social media au investit mai mult decat in 2010, iar 56% intentioneaza sa dedice si mai mult din bugetele lor in 2012, potrivit unui studiu realizat de GfK Romania.
Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media isi vor mari bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.
"Faptul ca o buna parte dintre companiile care au avut de-a face cu social media si-au programat un buget mai mare pentru 2012, precum si bugetarea unor sume mai ridicate de cei care apeleaza la agentiile de specialitate arata increderea crescuta a companiilor in social media si in rezultatele pe care aceste aceasta le poate aduce", a spus Traian Nastase, Online Project Manager al GfK Romania.
In ceea ce priveste ponderea activitatilor de social media in totalul bugetului de marketing si comunicare in 2011, 37% dintre companii au directionat intre 1 si 15 procente catre aceste activitati.
Investitia in activitati de promovare pe retelele sociale este in crestere de la un an la altul. Astfel, in 2011, jumatate dintre companiile care fac campanii in social media au investit mai mult decat in 2010, iar 56% intentioneaza sa dedice si mai mult din bugetele lor in 2012, potrivit unui studiu realizat de GfK Romania.
Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media isi vor mari bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.
"Faptul ca o buna parte dintre companiile care au avut de-a face cu social media si-au programat un buget mai mare pentru 2012, precum si bugetarea unor sume mai ridicate de cei care apeleaza la agentiile de specialitate arata increderea crescuta a companiilor in social media si in rezultatele pe care aceste aceasta le poate aduce", a spus Traian Nastase, Online Project Manager al GfK Romania.
In ceea ce priveste ponderea activitatilor de social media in totalul bugetului de marketing si comunicare in 2011, 37% dintre companii au directionat intre 1 si 15 procente catre aceste activitati.
Integral in Adevarul.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial