Companiile investesc din ce in ce mai mult in promovarea pe retelele sociale

Data publicarii: 15-06-2012 | Media
Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media isi vor mari bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.
 

Investitia in activitati de promovare pe retelele sociale este in crestere de la un an la altul. Astfel, in 2011, jumatate dintre companiile care fac campanii in social media au investit mai mult decat in 2010, iar 56% intentioneaza sa dedice si mai mult din bugetele lor in 2012, potrivit unui studiu realizat de GfK Romania.

Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii in social media isi vor mari bugetul pentru 2012 cu pana la 25%.

"Faptul ca o buna parte dintre companiile care au avut de-a face cu social media si-au programat un buget mai mare pentru 2012, precum si bugetarea unor sume mai ridicate de cei care apeleaza la agentiile de specialitate arata increderea crescuta a companiilor in social media si in rezultatele pe care aceste aceasta le poate aduce", a spus Traian Nastase, Online Project Manager al GfK Romania.

In ceea ce priveste ponderea activitatilor de social media in totalul bugetului de marketing si comunicare in 2011, 37% dintre companii au directionat intre 1 si 15 procente catre aceste activitati. 

 

Integral in Adevarul.ro.

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG