Cat castiga Jeremy Clarkson, gazda celei mai urmarite emisiuni TV din lume
Data publicarii: Astazi, 03-10-2012 | Media
Jeremy Clarkson, unul dintre prezentatorii celui mai urmarit program TV din lume, castiga anual peste 3 milioane de lire din drepturile de difuzare ale emisiunii.
Gazda emisiunii "Top Gear" si-a marit venitul anual pe care-l obtine de pe urma emisiunii auto cu 1 milion de lire. Astfel, castigurile totale de pe urma difuzarii emisiunii in toata lumea au crescut cu 50%, depasind suma de 3 milioane de euro, potrivit "The Guardian".
Conform datelor Bedder 6, compania creata de Clarkson si de producatorul executiv Andy Wilman care realizeaza "Top Gear" alaturi de BBC, prezentatorul a castigat 3,15 milioane de lire in perioada fiscala anuala incheiata la finalul lunii martie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial