Vodafone Romania si Discovery Channel cauta si premiaza povesti interesante despre afaceri de familie
Data publicarii: 09-10-2012 | Media
In perioada 3 - 23 octombrie, Vodafone Romania si Discovery Channel cauta cea mai interesanta poveste a unui business de familie autentic romanesc. Cei care au o afacere de familie pot intra pe pagina de Facebook Discovery Romania si isi pot inscrie povestea, direct in aplicatia "Business de familie”-https://www.facebook.com/discovery.romania/app_413404662072763.
Povestea castigatoare va fi aleasa prin votul publicului exprimat pe Facebook, tot in cadrul aceleiasi aplicatii, in perioada 18 - 23 octombrie. Marele castigator va fi recompensat printr-o solutie completa de business - un abonament Vodafone Office Complet gratuit, timp de un an de zile - precum si un film documentar de 2 minute, ce va rula pe Discovery Channel in Romania. In plus, fiecare client Vodafone care isi va inscrie povestea afacerii de familie in aplicatie va beneficia de o reducere la abonamentul Vodafone Business pe o perioada de 3 luni, in limita a 100 euro.
Campania se numeste "Business de familie” si este un proiect comun al celor doua companii, ce are la baza programele Discovery despre afaceri de familie precum Motociclete americane, In Alaska, la inaltime sau Viata pe sarma, precum si dorinta Vodafone de a ii sprijini pe cei care conduc, din generatie in generatie, un business de familie.
"Cautam, prin lansarea acestui parteneriat cu Discovery, sa ajungem la cei care duc, din generatie in generatie, un business de familie, sa ii incurajam si sa le recunoastem, prin intermediul votului public, meritele si eforturile. Campania "Business de familie” se inscrie perfect in noua directie a brandului Vodafone prin care se urmareste sprijinirea comunitatilor oamenilor care aleg sa schimbe Romania in mai bine. Totodata, ne bucuram ca, impreuna cu postul Discovery, putem aduna cat mai multe povesti autentice, cu relevanta locala, despre oameni deosebiti care ne inspira.” a declarat Angus Slater, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania.
"Discovery este deja cunoscut pentru emisiunile despre meserii interesante, practicate in familie, precum celebrul program despre fabricarea de motociclete sau mai recentele seriale despre mersul pe sarma sau pilotatul avioanelor de marfa in Alaska. Am observat de-a lungul timpului ca astfel de programe i-au inspirat si pe alti oameni sa-si faca o afacere de familie sau pe tineri sa urmeze traditia parintilor lor, asa ca am decis sa cautam astfel de povesti si in Romania, impreuna cu un partener care poate sustine un astfel de business in mod concret - Vodafone. Impreuna speram sa descoperim cat mai multe povesti interesante si sa le facem cunoscute publicului larg.” a declarat Ada Roseti, Director de Programe pentru Europa de Sud-Est, Discovery Networks CEEMEA.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial