Mercator a cumparat un lant de magazine din Serbia si vrea sa intre in Romania
Data publicarii: 23-10-2006
Potrivit contractului incheiat, Mercator va mai cumpara 12% din M-Rodic in anul 2008, iar restul de actiuni va fi achizitionat in 2009, la un pret ce va fi stabilit in functie de performantele investitiei in urmatorii doi ani. Pretul final al companiei sarbe va fi situat intre 137 de milioane de euro si 177 de milioane de euro, potrivit Mercator.
Compania slovena a anuntat, in urma cu cateva luni, ca este in cautarea de parteneriate strategice pentru a-si mari cota de piata in Croatia, Bosnia si Serbia. De asemenea, reprezentantii Mercator au declarat ca vor sa se extinda dupa 2010 in Romania, Bulgaria, Macedonia si Albania.
Cifra de afaceri a companiei slovene in primul semestru al anului a fost de 940 de milioane de euro, in crestere cu 16,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar profitul Mercator a fost de aproximativ 17 milioane de euro, similar celui obtinut in perioada corespunzatoare din anul 2005.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial