QlikView Direct Discovery, model hibrid de analiza asociativa pe volume mari de date
Data publicarii: 21-01-2013 | Afaceri
Parte din strategia QlikView Big Data Discovery, Direct Discovery reprezinta o inovatie care permite acum accesul direct la volume foarte mari de date, inclusiv in medii de lucru mobile sau medii de colaborare online.
QlikTech continua sa inoveze in domeniul Business Discovery - Business Intelligence controlat de utilizatori - prin lansarea noii functionalitati numite Direct Discovery. Parte din strategia QlikView Big Data Discovery, noua functionalitate permite, pe langa accesul la datele deja incarcate in memorie, si accesul direct la volume foarte mari de date. Acest nou model hibrid de analiza inlatura necesitatea alegerii intre cele doua tipuri de accesare de date, facand analiza vizuala a datelor mult mai usoara si mai rapida, pentru cazurile in care se lucreaza cu volume foarte mari de date. QlikView Direct Discovery este parte integranta din noua versiune QlikView 11.2, disponibila utilizatorilor fara costuri suplimentare.
Experienta de utilizare simplificata pentru folosirea volumelor foarte mari de date. Prin accesarea directa a tabelelor fara complicatul proces ETL, departamentele IT pot folosi toate sursele de date care, pana acum, nu erau disponibile in mod curent utilizatorilor de business. Aceasta abordare hibrida unifica bazele de date si ofera utilizatorilor datele necesare in orice moment, fara pierdere de timp si efort. Prin QlikView Direct Discovery, utilizatorii pot folosi, fara constrangeri, toate optiunile de analizare asociativa oferite de QlikView si asupra unor volume foarte mari de date. Toate aceste facilitati pot fi folosite de utilizatori inclusiv in medii de lucru mobile sau medii de colaborare online.
"Pentru clientii nostri din mediile enterprise, QlikView este cea mai placuta unealta, ce le permite sa foloseasca date care, pana acum, erau doar stocate. Intuitivitatea realizarii de analize complexe este un plus de valoare, care ii face pe acesti utilizatori si mai incantati de QlikView," spune Anthony Deighton, Cheif Technical Officer la QlikTech. "Prin conectarea directa la cele mai mari depozite de date, precum si prin accesarea datelor deja incarcate in memorie, se deschid o multime de posibilitati de extindere a analizelor QlikView existente. Din perspectiva de pionier in analizarea datelor in memorie, introducerea acestei noi functionalitati reprezinta o piatra de hotar in era Big Data Business Discovery."
Big Data Discovery fara limite
In timp ce producatorii traditionali de aplicatii de business intelligence sau motoare de vizualizare permit analiza si raportarea cu date fie in-memory, fie din depozite de date, QlikView utilizeaza acum ambele tipuri de surse de date intr-o analiza asociativa unificata. Spre exemplu, tendintele de evolutie a vanzarilor in retail analizate prin QlikView pot fi realizate acum din volume foarte mari de informatii tranzactionale din depozitele de date pentru a evidentia tiparele de achizitie ale consumatorilor, pentru a putea lua decizii informate in lansarea promotiilor cat mai eficiente. Clientii QlikView pot obtine astfel rapiditate si flexibilitate de tip enterprise in realizarea analizelor si rapoartelor, mentinand viteza ridicata de dezvoltare si rulare pe care QlikView a demonstrat-o pana acum prin tehnologia de analiza asociativa.
"In fiecare an QlikTech a adus solutia sa Business Discovery mai aproape de nevoile clientilor. Nici acum QlikTech nu s-a lasat mai prejos, demonstrand inca o data ca poate inova si imbunatati o solutie care are deja 96% dintre clienti multumiti. Partenerii nostri din mediul enterprise din Romania vor fi incantati sa stie ca pot beneficia gratuit de upgrade la noua tehnologie.” (Andrei Vasilescu - Relevance Management)
Despre QlikTech
QlikTech (indicator NASDAQ:QLIK) este unul dintre liderii in Business Discovery - Business Intelligence controlat de utilizatori. Tehnologia de analiza asociativa "in-memory” pe care a patentat-o QlikTech a creat aceasta noua categorie de solutii BI controlate de utilizatori, permitandu-le sa exploreze informatiile fara constrangeri. QlikView este potrivit pentru companii de orice marime, de la IMM la corporatii cu birouri in intreaga lume, si poate fi implementat in zile sau saptamani. Modelul orientat spre aplicatie al platformei QlikView Business Discovery ofera o experienta completa: este colaborativ, mobil, social. Cu sediul central in Radnor, Pennsylvania, QlikTech are birouri in intreaga lume, deservind aproximativ 26,000 de clienti in peste 100 de tari.
In Romania, QlikTech este reprezentata de partenerii Relevance Management, Winfo Expert Consult, Q&Q Info Consult, Plaut Consulting Romania, Crescendo International si Matricia Solutions.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial