Michelin nu pleaca din Grecia, dar creeaza o noua zona cu sediul la Bucuresti
Data publicarii: 01-04-2013 | Afaceri
Compania Michelin, primul producator de anvelope din lume, contrazice oficial zvonurile recente potrivit carora intentioneaza sa-si inchida filiala din Grecia, potrivit unei informatii publicate sambata pe site-ul news.pathfinder.gr.
"Michelin nu va inchide filiala sa din Grecia. In schimb, Michelin intentioneaza sa isi consolideze prezenta pe termen lung pe pietele ce au perspective de crestere, iar Grecia este una dintre ele", a declarat David Jean, directorul comercial Michelin Grecia.
Michelin, explica David Jean, isi propune sa creeze o zona comerciala noua. Aceasta noua zona comerciala este denumita "Europe Centrale Sud" si include, impreuna cu Grecia ce are o pozitie dominanta, Albania, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, FYROM /Macedonia n.r/, Croatia, Cipru, Ungaria, Muntenegru, Romania, Serbia si Slovenia. Administratia centrala a zonei comerciale va avea sediul la Bucuresti.
"Aceasta noua organizare nu va afecta activitatile comerciale zilnice din Grecia si nimic nu se va schimba pentru consumatori si clienti. Echipele de vanzari Michelin din Grecia vor continua sa-si serveasca clientii cu aceleasi servicii de calitate si produse", subliniaza el.
Mai mult decat atat, Grecia va fi cea mai importanta piata pentru Michelin din noua zona comerciala, a mai precizat David Jean, adaugand ca "scopul acestei noi organizatii este asigurarea celui mai eficient management de vanzari in beneficiul consumatorului final. De aceea, gestionarea comerciala a vanzarilor in aceste state /si de stabilire a preturilor/ va avea loc la Bucuresti".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial