Deloitte anunta o noua sesiune de aplicatii in cadrul programului EU Gateway
Data publicarii: 02-04-2013 | Afaceri
Companiile din domeniul Tehnologiilor Medicale si de Sanatate pot aplica pentru o misiune economica in Japonia
Programul EU Gateway continua cu sesiunea de aplicari pentru companii specializate in Tehnologii Medicale si de Sanatate ce vor sa patrunda pe piata din Japonia. Termenul limita de aplicare este 26 aprilie 2013, iar misiunea economica este programata in perioada 30 septembrie - 4 octombrie 2013.
"Piata nipona este, fara indoiala, atipica pentru un antreprenor roman, iar lansarea unui business in acest context este un proiect extrem de ambitios, mai ales pe niste piete de nisa atat de sofisticate cum sunt cele din domeniul tehnologiilor din sistemul medical si de sanatate. Proiectul EU Gateway, asa cum este conceput, ofera companiilor candidate sansa de a lua macar in calcul o astfel de oportunitate, punandu-le la dispozitie toate instrumentele necesare care, impreuna cu propriul potential si reteta de succes, sa le asigure o platforma solida de lansare in Japonia”, spune Ioana Vadan, Business Analyst in cadrul Deloitte Consultanta si coordonatorul local pentru implementarea acestei etape.
Programul EU Gateway a fost initiat de catre Comisia Europeana si are ca scop sustinerea companiilor din Uniunea Europeana in procesul de intrare pe anumite sectoare de inalta tehnologie si design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeana, Japonia si Coreea de Sud ofera suport si instruire pentru companii, din stadiul de aplicare si pana la sfarsitul misiunii economice. Programul a fost structurat pe sase cicluri cu misiuni economice de-a lungul a sase ani, pana in 2014.
Procesul de aplicare consta in doua etape. Pentru inceput, companiile completeaza un formular exprimandu-si interesul fata de proiect, urmand ca analistii Deloitte sa determine gradul de eligibilitate al companiei. Daca firmele corespund cerintelor, trec la a doua faza, completand un formular de aplicare. Intregul proces se desfasoara online, pe site-ul www.eu-gateway.eu, si nu presupune niciun efort financiar din partea aplicantului. Companiile interesate primesc asistenta din partea Deloitte de-a lungul intregului proces de aplicare, precum si pe tot parcursul etapelor ulterioare acceptarii in acest program.
Companiile eligibile trebuie sa aiba sediul in Uniunea Europeana si sa aiba o activitate pe piata de cel putin cinci ani. Alte criterii de selectie sunt actionariatul european majoritar, precum si o cifra de afaceri si un numar de angajati suficient de mare, astfel incat sa poata sustine intrarea pe piata din Japonia si Coreea de Sud. Companiile trebuie de asemenea sa faca dovada unui portofoliu de cooperare la nivel international si sa aiba o strategie de afaceri solida pentru penetrarea celor doua piete asiatice. Pentru o cat mai buna derulare a programului, principalii factori de decizie din cadrul companiilor participante trebuie sa fie vorbitori fluenti de limba engleza.
Mai multe informatii legate de programul EU Gateway pot fi gasite pe site-ul www.eu-gateway.eu sau la adresele de e-mail: ivadan@deloittece.com sau warsawoffice@eu-gateway.eu. Operatori ai programului din fiecare tara membra sunt disponibili pentru a oferi informatii suplimentare asupra programului si a evenimentelor ce vor fi organizate.
Numele Deloitte se refera la organizatia Deloitte Touche Tohmatsu Limited, o companie cu raspundere limitata din Marea Britanie, la firmele membre ale acesteia, in cadrul careia fiecare firma membra este o persoana juridica independenta. Pentru o descriere amanuntita a structurii legale a Deloitte Touche Tohmatsu Limited si a firmelor membre, va rugam sa accesati www.deloitte.com/ro/despre.
Deloitte furnizeaza servicii clientilor din sectorul public si privat in urmatoarele domenii profesionale - audit, taxe, consultanta, consultanta financiara - deservind numeroase industrii. Prin intermediul retelei sale globale de firme membre, care activeaza in peste 150 de tari, Deloitte pune la dispozitia clientilor sai resursele internationale precum si priceperea locala pentru a-i ajuta sa exceleze indiferent de locul in care acestia isi desfasoara activitatea. Obiectivul celor 200.000 de profesionisti din Deloitte este acela de a deveni un standard de excelenta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare