Daniel Constantin: Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti
Data publicarii: 03-04-2013 | Politica
Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, proiectul urmand sa fie definitivat in cel mult o luna de zile, a declarat, marti, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, la finalul discutiilor cu reprezentantii LAPAR.
"Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, sa realizam in continuare, in parteneriat cu producatorii agricoli, o campanie de promovare a produselor romanesti, care va fi desfasurata si in Romania, dar si in afara granitelor. Vom incerca sa cream acel brand de tara care totusi sa vorbeasca despre autenticitatea produselor romanesti" ', a spus Constantin.
Acesta a precizat ca, in cel mult o luna de zile, proiectul va fi definitivat, iar costurile vor fi suportate de Ministerul Agriculturii, subliniind ca valoarea proiectului nu este foarte mare.
"Vom vedea cat costa in momentul in care va fi elaborat. Cred ca intr-o luna de zile vom avea tot proiectul definitivat. (...) Nu cred ca va fi un proiect cu valoare foarte mare si probabil ca vor fi asigurate surse de la bugetul MADR", a spus Constantin.
Comisarul european pentru Agricultura, Dacian Ciolos, a declarat, la finele lunii trecute, petnru AGERPRES, ca producatorii agricoli romani trebuie sa-si creeze un brand pe care sa-l protejeze, decat sa lupte impotriva altor produse care intra pe piata locala din alta parte.
'Pornind si de la experienta altor state membre din Uniunea Europeana in astfel de situatii, ideea pe care eu am lansat-o a fost ca producatorii sa se gandeasca intr-un viitor, dar nu foarte indepartat, ca pe scheletul unor federatii sau organizatii care reprezinta anumite sectoare sensibile, cum e cresterea animalelor, de exemplu, sa se gandeasca sa-si construiasca un brand comun cu care sa garanteze nu numai siguranta alimentara, ci si calitatea si originea productiei pe care o pun pe piata', a afirmat Dacian Ciolos.
Oficialul european a adaugat ca un astfel de brand ar rezolva anumite probleme, iar pe de alta parte producatorii si-ar putea consuma energia in promovarea valorii propriilor produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă