Daniel Constantin: Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti
Data publicarii: 03-04-2013 | Politica
Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, proiectul urmand sa fie definitivat in cel mult o luna de zile, a declarat, marti, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, la finalul discutiilor cu reprezentantii LAPAR.
"Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, sa realizam in continuare, in parteneriat cu producatorii agricoli, o campanie de promovare a produselor romanesti, care va fi desfasurata si in Romania, dar si in afara granitelor. Vom incerca sa cream acel brand de tara care totusi sa vorbeasca despre autenticitatea produselor romanesti" ', a spus Constantin.
Acesta a precizat ca, in cel mult o luna de zile, proiectul va fi definitivat, iar costurile vor fi suportate de Ministerul Agriculturii, subliniind ca valoarea proiectului nu este foarte mare.
"Vom vedea cat costa in momentul in care va fi elaborat. Cred ca intr-o luna de zile vom avea tot proiectul definitivat. (...) Nu cred ca va fi un proiect cu valoare foarte mare si probabil ca vor fi asigurate surse de la bugetul MADR", a spus Constantin.
Comisarul european pentru Agricultura, Dacian Ciolos, a declarat, la finele lunii trecute, petnru AGERPRES, ca producatorii agricoli romani trebuie sa-si creeze un brand pe care sa-l protejeze, decat sa lupte impotriva altor produse care intra pe piata locala din alta parte.
'Pornind si de la experienta altor state membre din Uniunea Europeana in astfel de situatii, ideea pe care eu am lansat-o a fost ca producatorii sa se gandeasca intr-un viitor, dar nu foarte indepartat, ca pe scheletul unor federatii sau organizatii care reprezinta anumite sectoare sensibile, cum e cresterea animalelor, de exemplu, sa se gandeasca sa-si construiasca un brand comun cu care sa garanteze nu numai siguranta alimentara, ci si calitatea si originea productiei pe care o pun pe piata', a afirmat Dacian Ciolos.
Oficialul european a adaugat ca un astfel de brand ar rezolva anumite probleme, iar pe de alta parte producatorii si-ar putea consuma energia in promovarea valorii propriilor produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online