Daniel Constantin: Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti
Data publicarii: 03-04-2013 | Politica
Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, proiectul urmand sa fie definitivat in cel mult o luna de zile, a declarat, marti, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, la finalul discutiilor cu reprezentantii LAPAR.
"Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, sa realizam in continuare, in parteneriat cu producatorii agricoli, o campanie de promovare a produselor romanesti, care va fi desfasurata si in Romania, dar si in afara granitelor. Vom incerca sa cream acel brand de tara care totusi sa vorbeasca despre autenticitatea produselor romanesti" ', a spus Constantin.
Acesta a precizat ca, in cel mult o luna de zile, proiectul va fi definitivat, iar costurile vor fi suportate de Ministerul Agriculturii, subliniind ca valoarea proiectului nu este foarte mare.
"Vom vedea cat costa in momentul in care va fi elaborat. Cred ca intr-o luna de zile vom avea tot proiectul definitivat. (...) Nu cred ca va fi un proiect cu valoare foarte mare si probabil ca vor fi asigurate surse de la bugetul MADR", a spus Constantin.
Comisarul european pentru Agricultura, Dacian Ciolos, a declarat, la finele lunii trecute, petnru AGERPRES, ca producatorii agricoli romani trebuie sa-si creeze un brand pe care sa-l protejeze, decat sa lupte impotriva altor produse care intra pe piata locala din alta parte.
'Pornind si de la experienta altor state membre din Uniunea Europeana in astfel de situatii, ideea pe care eu am lansat-o a fost ca producatorii sa se gandeasca intr-un viitor, dar nu foarte indepartat, ca pe scheletul unor federatii sau organizatii care reprezinta anumite sectoare sensibile, cum e cresterea animalelor, de exemplu, sa se gandeasca sa-si construiasca un brand comun cu care sa garanteze nu numai siguranta alimentara, ci si calitatea si originea productiei pe care o pun pe piata', a afirmat Dacian Ciolos.
Oficialul european a adaugat ca un astfel de brand ar rezolva anumite probleme, iar pe de alta parte producatorii si-ar putea consuma energia in promovarea valorii propriilor produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania - rezultate financiare pe primele trei luni ale anului
- Studiu Deloitte: 90% din companii considera ca tehnologia cloud este esentiala pentru dezvoltare, transformare digitala si competitivitate pe piata
- Reff & Asociatii obtine pro bono o hotarare definitiva care protejeaza proprietatea asupra terenului si investitia Asociatiei Daruieste Viata pt extinderea si modernizarea Spitalului Marie Curie
- Studiu Deloitte: producatorii globali de semiconductoare vor investi 300 mi. USD in 2023 in AI; piata comertului social se extinde rapid, iar cererea de servicii de streaming video pe baza de publicitate va creste
- Opinie Deloitte: Romania impune noi obligatii de raportare fiscala pentru multinationale. Ce trebuie sa stie companiile vizate?
- Studiu WEBCON: Solutiile de automatizare a proceselor de business genereaza o crestere a productivitatii de pana la 87%, cu o recuperare totala a investitiei in mai putin de 3 ani
- Opinie Deloitte: Cum pot verificarile de fond si demersul de due diligence sa contribuie la reputatia, stabilitatea si credibilitatea unei organizatii?
- Vanzarile Flanco au crescut cu 40% in primul trimestru al anului
- EY a asistat Carrefour în preluarea activităţilor Cora din România
- Fabrica de sârmă Dan Steel Group din Beclean, acum în procedură de faliment, caută investitori. Prețul de pornire este de 25,9 milioane de euro
- Raportul Revolut privind cheltuielile realizate de clientii romani in trim. I 2023
- Sondaj EY: Impactul noilor reglementări fiscale în economia națională și așteptările companiilor românești
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal obtine la ICCJ o solutie definitiva de anulare a refacerii unei inspectii fiscale invocand exclusiv argumente de procedura
- Studiu Deloitte: noua din zece organizatii au raportat cel putin un incident sau o bresa de securitate cibernetica anul trecut
- Catalin Vasile este noul Chief Sales Officer al NN Romania