Daniel Constantin: Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti
Data publicarii: 03-04-2013 | Politica
Ministerul Agriculturii va crea un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, proiectul urmand sa fie definitivat in cel mult o luna de zile, a declarat, marti, ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, la finalul discutiilor cu reprezentantii LAPAR.
"Am demarat la nivelul ministerului procedura de a realiza un brand de tara pentru toate produsele alimentare romanesti, sa realizam in continuare, in parteneriat cu producatorii agricoli, o campanie de promovare a produselor romanesti, care va fi desfasurata si in Romania, dar si in afara granitelor. Vom incerca sa cream acel brand de tara care totusi sa vorbeasca despre autenticitatea produselor romanesti" ', a spus Constantin.
Acesta a precizat ca, in cel mult o luna de zile, proiectul va fi definitivat, iar costurile vor fi suportate de Ministerul Agriculturii, subliniind ca valoarea proiectului nu este foarte mare.
"Vom vedea cat costa in momentul in care va fi elaborat. Cred ca intr-o luna de zile vom avea tot proiectul definitivat. (...) Nu cred ca va fi un proiect cu valoare foarte mare si probabil ca vor fi asigurate surse de la bugetul MADR", a spus Constantin.
Comisarul european pentru Agricultura, Dacian Ciolos, a declarat, la finele lunii trecute, petnru AGERPRES, ca producatorii agricoli romani trebuie sa-si creeze un brand pe care sa-l protejeze, decat sa lupte impotriva altor produse care intra pe piata locala din alta parte.
'Pornind si de la experienta altor state membre din Uniunea Europeana in astfel de situatii, ideea pe care eu am lansat-o a fost ca producatorii sa se gandeasca intr-un viitor, dar nu foarte indepartat, ca pe scheletul unor federatii sau organizatii care reprezinta anumite sectoare sensibile, cum e cresterea animalelor, de exemplu, sa se gandeasca sa-si construiasca un brand comun cu care sa garanteze nu numai siguranta alimentara, ci si calitatea si originea productiei pe care o pun pe piata', a afirmat Dacian Ciolos.
Oficialul european a adaugat ca un astfel de brand ar rezolva anumite probleme, iar pe de alta parte producatorii si-ar putea consuma energia in promovarea valorii propriilor produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor
- EY România: România se aliniază legislației europene și raportările bancare pentru persoanele fizice cu venituri mari au devenit realitate
- Sondaj eJobs: 4 din 10 angajați sunt nemulțumiți de salariu. La fel de mulți cred că o discuție cu managerul pe acest subiect le-ar putea aduce o majorare de maximum 10%
- Studiu EY: Salarizarea, bunăstarea și flexibilitatea atrag tensiuni la locul de muncă și mai mult de o treime dintre angajați sunt susceptibili să demisioneze
- Cushman & Wakefield Echinox, piata investitiilor imobiliare: Numarul proprietatilor vandute a crescut in S1 2023, insa valoarea medie a unei tranzactii s-a redus la jumatate