Program rabla pentru carucioare si scaune de masina pentru copii. Cati copii din Romania folosesc acelasi carucior
Data publicarii: 03-04-2013 | Diverse
Reteaua de magazine Chicco a lansat un program de tip "rabla" pentru carucioare si scaune de masina pentru copii, oferind vouchere cu reduceri de 25% pentru noile achizitii in schimbul renuntarii la un produs vechi. Campania a fost lansata in contextul in care peste 80% din aceste accesoriile pentru copii sunt folosite, in medie, de cate patru serii de copii, a spus Ruxandra Burcea, directorul Chicco.
"Un carucior se foloseste in medie de cate patru copii. Carucioarele se dau mai departe la frate, la fin, la cumnat sau la prieten. In Romania, 80% dintre carucioare sau scaune de masina pentru copii sunt folosite de cate patru generatii", a spus Ruxandra Burcea, intr-o conferinta de presa, potrivit Mediafax.
Ea crede ca doar 20% dintre copii beneficiaza de carucioare noi. Cele mai scumpe carucioare costa intre 2.000 si 4.000 de lei, iar cele mai ieftine ajung la 400-1.500 de lei. "La noi, din cauza saraciei, aceste produse se dau mai departe. Este grav sa folosesti un caucior sau scaun de masina perimat tehnic si care nu are toate sistemele de siguranta. In fiecare an sunt noi descoperiri in domeniu", a mai spus Ruxandra Burcea. Aceasta a afirmat ca piata produselor pentru nou nascuti si copii s-a contractat in ultimii ani cu cate 7-10%, atat din cauza diminuarii puterii de cumparare a populatiei, cat si a scaderii ratei natalitatii.
Chicco a lansat un program de tip buy back prin care orice posesor al unui carucior sau scaun auto pentru copii vechi il poate aduce in unul dintre magazinele proprii sau il poate trimite prin curier si primeste in schimb un voucher de 25% pentru urmatorul pachet de cumparaturi, indiferent de valoarea acestuia. Pot fi trimise carucioare si scaune auto de orice tip si marca.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial