Meli Melo Paris a inaugurat primul magazin din Bulgaria
Data publicarii: 15-04-2013 | Afaceri
Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion din Romania, a inaugurat primul magazin din Bulgaria, in Sofia, in urma unei investitii de 100.000 de euro, vizand expansiunea si pe alte piete europene.
Potrivit conducerii Meli Melo Paris, decizia extinderii pe piata din Bulgaria a fost luata deoarece s-a observat ca obiceiurile de consum sunt similare celor din Romania, iar bulgarii sunt atrasi de magazinele de accesorii. Aceasta nu este insa prima iesire a Meli Melo Paris pe o alta piata, in 2007 fiind inaugurat primul dintre cele doua magazine din Chisinau, Repulica Moldova.
Magazinul din Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie si are o suprafata de 50 de metri patrati, fiind amplasat in Mall of Sofia, principala locatie de shopping din regiune.
Investitia in noua locatie a fost de 100.000 de euro, suma ce include si stocul initial de marfa, urmand a fi amortizata in primul an de functionare.
Conform reprezentantilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage aproximativ 3.000 de clienti pe luna, urmand ca in primul an de la inaugurare sa realizeze o cifra de afaceri de 350.000 de euro.
In ceea ce priveste colectiile Meli Melo Paris ce vor fi comercializate in magazinul din Bulgaria, managementul companiei a subliniat ca acestea vor fi similare celor din Romania.
Singurele diferente comparativ cu magazinele din tara noastra vor fi adaptarea la evenimente speciale care nu se regasesc in cultura romana. Spre exemplu, in Bulgaria nu se sarbatoreste 1 Martie, asa ca nu vor exista colectii adaptate acestei zile.
Planuri de viitor - Meli Melo Paris vizeaza Rusia, Polonia si Ucraina
Planurile de extindere peste granite ale Meli Melo Paris nu se opresc insa la magazinul din Bulgaria. Astfel, pe termen mediu, compania are in vedere deschiderea unei a doua locatii in aceasta tara, tot in centre comerciale de mare anvergura precum Mall of Sofia.
Pentru anul in curs, Meli Melo Paris are in plan si inaugurarea primului magazin in Rusia - Moscova. Decizia de extindere pe aceasta piata a venit datorita puterii mari de cumparare din aceasta tara, dar si a deschiderii locuitorilor catre branduri de bijuterii si accesorii de moda in tendinte.
Pe termen mediu, compania vizeaza inaugurarea a 3 magazine pe aceasta piata. In acelasi timp, Polonia si Ucraina se afla pe lista de potentiale locatii pentru magazine Meli Melo Paris in urmatorii 3 - 5 ani.
In ceea ce priveste extinderea pe piata din Romania, Meli Melo Paris vizeaza pentru acest an inaugurarea a trei noi magazine, atat in Bucuresti, cat si in tara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare