BauMax a investit 10 milioane euro in primul magazin din Romania
Data publicarii: 31-10-2006
Investitia medie pe magazin va fi de 10 milioane de euro, iar suprafata de vanzare a fiecarui centru comercial va fi de 10.000 de metri patrati.
Joerg Bierlein estimeaza ca dupa doi ani de la intrarea pe piata romaneasca compania va inregistra profit, iar in 2010 va fi lider pe piata de profil din Romania.
"Ne-am propus sa devenim lideri de piata zonali in fiecare oras din Romania in care vom deschide magazine, iar in 2010 sa ajungem lideri pe piata de bricolaj din Romania", a declarat Joerg Bierlein.
Compania austriaca este prezenta in sase tari din Europa Centrala si de Sud-Est, unde insumeaza 122 magazine. In Austria reteaua este formata din 68 de magazine, in Cehia din 23, in Ungaria din 14, in Slovacia din 11, in Slovenia si Croatia din cate trei.
BauMax va deschide primul magazin din Bulgaria in 2008, obiectivul companiei pentru aceasta tara fiind de trei magazine, au declarat pentru NewsIn reprezentantii companiei. BauMax a obtinut in 2005 o cifra de afaceri de 1,1 miliarde euro, situandu-se astfel printre primele 15 lanturi europene de bricolaj, iar pentru 2006 compania estimeaza o cifra de afaceri de 1,2 miliarde de euro. Circa 48% din cifra de afaceri anuala s-a realizat in filialele BauMax din Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia si Croatia. In concernul BauMax lucreaza in prezent 7.000 angajati, dintre care 3.100 in filialele BauMax din Europa Centrala si de Sud-Est.
In urmatorii patru ani, compania austriaca tinteste o retea de 180 de magazine prezente in cel putin opt tari europene. Oficialii BauMax analizeaza posibilitatea extinderii in Turcia, Ucraina si Serbia.
In 2010, ca urmare a expansiunii preconizate pe urmatorii patru ani, bauMax tinteste atingerea unei cifre de afaceri de doua miliarde de euro.
Jucatorii principali din piata de profil din Romania sunt Bricostore, care detine o retea de opt magazine si Praktiker cu un lant de 11 magazine. Piata romaneasca a atras si interesul altor jucatori straini, compania germana Hornbach si francezii de la Mr. Bricolage anuntand planuri de intrare pe piata in viitorul apropiat.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI