O noua editie Digital Publishing & Advertising Day. Vezi cine vine la cea mai importanta conferinta dedicata industriei de publishing online
Data publicarii: 23-04-2013 | Media
Zitec, unul dintre cei mai importanti producatori locali de aplicatii software, impreuna cu IAB Romania si Agora, organizeaza un nou eveniment Digital Publishing & Advertising Day (DPAD). Ajuns la a treia editie, DPAD 2013 va avea loc pe data de 14 mai, la Grand Hotel Continental, si va dezbate subiecte fierbinti ale momentului din industria de publishing online.
"Piata de online publishing a capatat nuante diferite in ultimii ani, iar pe plan local au inceput sa apara noi produse media. Mai mult decat atat, pe langa faptul ca sunt confirmate diverse produse din zona de publishing, migrarea in zona online a prins avant, ceea ce inseamna ca vor urma schimbari pozitive pe aceasta piata in urmatoarea perioada”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO & Founding Partner Zitec.
Astfel, Digital Publishing & Advertising Day 2013 isi propune sa aduca in discutie teme variate, care fac referire la tehnicile, uneltele si tehnologiile de publishing utilizate in prezent, la strategiile editoriale si de continut ale publicatiilor online, la monetizarea continutului, precum si la publicitatea facuta in acest spatiu, dar si la provocarile actuale ale acestei industrii.
"La fel ca si anul trecut, ne dorim ca prin acest eveniment sa sustinem industria romaneasca de publishing cu know-how, instrumente, tehnologii, studii de caz si cercetari. Este o perioada cruciala pentru publishing-ul online autohton si, de aceea, este nevoie de o rigurozitate mai mare a strategiilor de dezvoltare si finantare si de un continut relevant, pentru ca industria sa isi atinga potentialul”, a spus Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
"Clasic sau online, social, corporate, crowd sau oricare combinatie intre acestea, publishing-ul isi cauta o noua identitate. In contextul in care totul se schimba, si in aceasta industrie vor rezista, in viitor, acele forme care aduc valoare, insa nu celor care le gandesc, cat celor care le consuma. De aceea, sper ca a treia editie a Digital Publishing & Advertising Day sa ne aduca o privire proaspata inspre publishing-ul de maine”, a precizat Romulus Maier, Managing Partner Agora Group.
Speakerii conferintei DPAD 2013 sunt Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea.net), Petrisor Obae (Owner, Paginademedia.ro), Mihaela Ganciu (Direct Sales Manager, Simplus), Lucian Daia (Lead Software Engineer, Zitec), Mihai Ionascu (Editor, Editura HAC), Alin Popescu (Managing Partner, AvocatNet), Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer, bazavan.ro), Cristian Lupsa (Editor, Decat o Revista), Elisabeta Moraru (Industry Manager, Google Romania), Tomasz Musial (Regional Manager CEE, Smart AdServer), Traian Nastase (Online Project Manager & Senior Consultant, GfK), Cristian Tomescu (Marketing, Communication & Business Development PwC).
Sponsorii evenimentului sunt Microsoft, Simplus, Smart AdServer.
Partenerii media ai Digital Publishing & Advertising Day 2013 sunt Wall-Street.ro, Realitatea.net, Paginademedia.ro, Digital IQads, SMARK.
Digital Publishing & Advertising Day 2012 si-a propus si a reusit sa aduca impreuna peste 120 de reprezentanti de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development si ai agentiilor de social media. Evenimentul a fost sustinut de speakeri de talie internationala ce au atacat teme precum trenduri, tehnologie si continut relevant. Cei mai importanti vorbitori au fost Romulus Maier (Managing Partner, Agora Group), Alex Lapusan (CEO, Zitec), Ioana Anescu (Director executiv, IAB Romania), Doru Panaitescu (Consultant independent, Marketeer. net), Andrei Tescan (Sales Manager, Gemius Research), Iulian Comanescu (Managing Partner, "Comanescu”), Valentin Oeru (Executive Manager, TradeAds Interactive), Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE, Smart AdServer), Andrei Brad (Marketing and New Business Director, SimPlus), Ionel Naftanaila (OBA Project Manager, IAB Europe), Tudor Iacob (Marketing Specialist, Conectoo) si Eduard Barbu (Marketing Specialist, Cinemagia.ro).
Editia din 2011 a Digital Publishing & Advertising Day a adus pentru prima data in discutie oportunitatile pietei locale de publicitate, dar si provocarile de care se lovesc publisherii si advertiserii locali. Alexandru Lapusan (CEO, Zitec), Petru Jucovschi (Developer Evangelist, Microsoft), Mihai Nadas (CTO, Yonder), Adina Vasilescu (Digital Publisher, Sanoma Hearst Romania), Andrei Rosca (General Manager, Spada), Dorin Boerescu (CEO, 2Parale).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online