O noua editie Digital Publishing & Advertising Day. Vezi cine vine la cea mai importanta conferinta dedicata industriei de publishing online
Data publicarii: 23-04-2013 | Media
Zitec, unul dintre cei mai importanti producatori locali de aplicatii software, impreuna cu IAB Romania si Agora, organizeaza un nou eveniment Digital Publishing & Advertising Day (DPAD). Ajuns la a treia editie, DPAD 2013 va avea loc pe data de 14 mai, la Grand Hotel Continental, si va dezbate subiecte fierbinti ale momentului din industria de publishing online.
"Piata de online publishing a capatat nuante diferite in ultimii ani, iar pe plan local au inceput sa apara noi produse media. Mai mult decat atat, pe langa faptul ca sunt confirmate diverse produse din zona de publishing, migrarea in zona online a prins avant, ceea ce inseamna ca vor urma schimbari pozitive pe aceasta piata in urmatoarea perioada”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO & Founding Partner Zitec.
Astfel, Digital Publishing & Advertising Day 2013 isi propune sa aduca in discutie teme variate, care fac referire la tehnicile, uneltele si tehnologiile de publishing utilizate in prezent, la strategiile editoriale si de continut ale publicatiilor online, la monetizarea continutului, precum si la publicitatea facuta in acest spatiu, dar si la provocarile actuale ale acestei industrii.
"La fel ca si anul trecut, ne dorim ca prin acest eveniment sa sustinem industria romaneasca de publishing cu know-how, instrumente, tehnologii, studii de caz si cercetari. Este o perioada cruciala pentru publishing-ul online autohton si, de aceea, este nevoie de o rigurozitate mai mare a strategiilor de dezvoltare si finantare si de un continut relevant, pentru ca industria sa isi atinga potentialul”, a spus Ioana Anescu, Director Executiv IAB Romania.
"Clasic sau online, social, corporate, crowd sau oricare combinatie intre acestea, publishing-ul isi cauta o noua identitate. In contextul in care totul se schimba, si in aceasta industrie vor rezista, in viitor, acele forme care aduc valoare, insa nu celor care le gandesc, cat celor care le consuma. De aceea, sper ca a treia editie a Digital Publishing & Advertising Day sa ne aduca o privire proaspata inspre publishing-ul de maine”, a precizat Romulus Maier, Managing Partner Agora Group.
Speakerii conferintei DPAD 2013 sunt Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea.net), Petrisor Obae (Owner, Paginademedia.ro), Mihaela Ganciu (Direct Sales Manager, Simplus), Lucian Daia (Lead Software Engineer, Zitec), Mihai Ionascu (Editor, Editura HAC), Alin Popescu (Managing Partner, AvocatNet), Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer, bazavan.ro), Cristian Lupsa (Editor, Decat o Revista), Elisabeta Moraru (Industry Manager, Google Romania), Tomasz Musial (Regional Manager CEE, Smart AdServer), Traian Nastase (Online Project Manager & Senior Consultant, GfK), Cristian Tomescu (Marketing, Communication & Business Development PwC).
Sponsorii evenimentului sunt Microsoft, Simplus, Smart AdServer.
Partenerii media ai Digital Publishing & Advertising Day 2013 sunt Wall-Street.ro, Realitatea.net, Paginademedia.ro, Digital IQads, SMARK.
Digital Publishing & Advertising Day 2012 si-a propus si a reusit sa aduca impreuna peste 120 de reprezentanti de top ai industriilor de publishing, publicitate, PR, web development si ai agentiilor de social media. Evenimentul a fost sustinut de speakeri de talie internationala ce au atacat teme precum trenduri, tehnologie si continut relevant. Cei mai importanti vorbitori au fost Romulus Maier (Managing Partner, Agora Group), Alex Lapusan (CEO, Zitec), Ioana Anescu (Director executiv, IAB Romania), Doru Panaitescu (Consultant independent, Marketeer. net), Andrei Tescan (Sales Manager, Gemius Research), Iulian Comanescu (Managing Partner, "Comanescu”), Valentin Oeru (Executive Manager, TradeAds Interactive), Jakub Oleksy (Country Manager Poland & CEE, Smart AdServer), Andrei Brad (Marketing and New Business Director, SimPlus), Ionel Naftanaila (OBA Project Manager, IAB Europe), Tudor Iacob (Marketing Specialist, Conectoo) si Eduard Barbu (Marketing Specialist, Cinemagia.ro).
Editia din 2011 a Digital Publishing & Advertising Day a adus pentru prima data in discutie oportunitatile pietei locale de publicitate, dar si provocarile de care se lovesc publisherii si advertiserii locali. Alexandru Lapusan (CEO, Zitec), Petru Jucovschi (Developer Evangelist, Microsoft), Mihai Nadas (CTO, Yonder), Adina Vasilescu (Digital Publisher, Sanoma Hearst Romania), Andrei Rosca (General Manager, Spada), Dorin Boerescu (CEO, 2Parale).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice