Europa Travel: Franta, Italia si Turcia, cele mai cumparate circuite in 2013
Data publicarii: 25-06-2013 | TurismCele mai cumparate destinatii pentru circuitele turistice, atat cu autocarul cat si cu avionul, raman, si in 2013, cele clasice - Franta, incluzand circuitele tematice cu Paris si Valea Loirei, Italia, cu Venetia, Florenta si Roma, si Turcia, cu Istanbul si Cappadocia, a declarat, luni, pentru AGERPRES, Teodor Calimanescu, general manager Europa Travel.
,,Circuitele sunt tot mai cautate de romani de toate varstele. Grupul Christian Tour, din care face parte si Europa Travel, vinde in jur de 12.000 pachete anual, la un tarif mediu de 350 - 400 euro, deci un total de aproximativ 5 milioane de euro anual. In prezent, sunt cativa mari touroperatori specializati in circuite, acestia fiind cei care conteaza cand vorbim de valori mari ca numar de turisti si sume, acoperind aproximativ 80% din piata', a aratat Teodor Calimanescu.
In ceea ce priveste turismul pe litoralul romanesc, cele mai vandute statiuni sunt Mamaia si Eforie Nord, iar pentru zona de munte, Valea Prahovei.
,,Pentru turismul pe litoralul romanesc, estimam o crestere a cererii fata de 2012 de aproximativ 15-20%. Felix, Mangalia, Valea Oltului sunt cele mai cumparate oferte pe segmentul balneo. Preferintele romanilor pentru destinatiile exotice nu s-au modificat, in top ramanand Dubai, Republica Dominicana, Thailanda. Pentru sejururi, se vinde Grecia, Bulgaria si Turcia. Valoarea medie a unui sejur cumparat este de 350 de euro', a precizat Calimanescu.
Planificarea si cumpararea din timp a vacantelor, in numar semnificativ marit, inca din toamna anului 2012, este un element de noutate pentru piata de turism din Romania.
In anul 2012, peste 25.000 de turisti au cumparat pachete de vacanta prin Europa Travel, touroperatorul inregistrand o cifra de afaceri de peste 25 milioane de lei.
,,Pe semestrul I avem o crestere de 22% fata de aceeasi perioada din 2012. Pentru intreg anul 2013 estimam o crestere de 20 - 25%, cu 30-35 milioane de lei cifra de afaceri si peste 30.000 de turisti', a mai spus Teodor Calimanescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI