Televiziunea Travel Mix, premiata la Zagreb Tourfilm Festival
Data publicarii: 15-07-2013 | MediaTeleviziunea nationala de turism Travel Mix a obtinut premiul special al juriului la cea de-a II-a editie a festivalului de film turistic "Zagreb Tourfilm Festival”
La inceputul lunii iulie, capitala Croatiei, Zagreb, a gazduit cea de-a II-a editie a festivalului de film turistic "Zagreb - Tourfilm Festival”.
Scopul "Zagreb Tourfilm Festival” este de a recunoaste acele productii din sfera audiovizualului care promoveaza turismul in toate formele lui: destinatii turistice, turism de aventura, sporturi extreme, turism sportiv (schi, drumetii, ciclism ...), turism nautic, hoteluri si resorturi, cultura, traditie, turism religios, turism rural, evenimente, targuri si congrese.
Dorinta organizatorilor este, de asemenea, aceea de a educa si motiva angajatii industriei turistice in promovarea destinatiilor in mod corect, concentrandu-se pe grupurile tinta.
Desfasurat pe parcursul a trei zile, evenimentul din capitala Croatiei - care face parte din Comitetul International al Festivalurilor de Film Turistic, o prestigioasa retea de festivaluri de film, infiintata in urma cu 25 de ani - a reunit 300 de filme turistice din peste 50 de tari, printre care si Romania, reprezentata de Televiziunea nationala de turism Travel Mix. Reportajul "Zagreb, a City Break”, realizat de Nelu Gheorghe - operator imagine si editor video si Madalina Neagoe - realizator, a fost distins cu premiul special al juriului.
"Au fost peste 300 de filme inscrise la acest festival, a fost foarte greu pentru juriu sa le urmareasca pe toate si sa aleaga apoi filmele castigatoare! Au facut cele mai bune alegeri!” - Amalia Tomasevic - Director Oficiul de Turism Zagreb
"Participarea noastra la un astfel de festival a fost o surpriza extrem de placuta pentru noi, a fost un lucru pe care il speram foarte mult, dar in care aproape ca nu indrazneam sa credem. Reportajul a fost unul la care am muncit foarte mult, in care am investit foarte mult timp si suflet iar faptul ca am fost selectionati si premiati de un juriu international, ne-a confirmat faptul ca drumul pe care ne aflam este drumul pe care trebuie sa fim.” - Madalina Neagoe, realizator
"Ne bucuram ca Romania a fost reprezentata de noi, in Croatia! Am fost singurii romani care am participat la acest festival. Acest premiu este un inceput foarte bun pentru noi si reprezinta un factor motivational care ne determina sa participam in continuare la asemenea evenimente si sa reprezentam Romania cu mandrie.” - Nelu Gheorghe, Operator imagine si Editor video
Intreaga activitate a postului de televiziune Travel Mix care promoveaza turismul in general si turismul romanesc in special, precum si premiile castigate de aceasta de-a lungul timpului, demonstreaza ca televiziunea este tot mai apreciata, atat in tara cat si in strainatate.
Canalul de turism TRAVEL MIX este prezent pe piata din Romania din 2011, iar obiectivul sau este acela de a promova turismul romanesc cat mai bine, in toate formele lui: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor sa descopere noi destinatii turistice. In prezent, TRAVEL MIX reprezinta o sursa de informare tematica pentru toti telespectatorii, un canal de marketing cu vizibilitate nationala pentru operatorii din turism si o resursa didactica in industria ospitalitatii.
Televiziunea TRAVEL MIX poate fi receptionata in retelel RCS&RDS Digital National, UPC Digital National - canalul 309, Orange TV DTH (satelit), AKTA Digital National, Ines IPTV, Dolce Info, pe tableta, telefon mobil si pe internet, la adresa www.travelmix.ro/live.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice