Patru zile dedicate cosmeticelor si modei, intre 26 si 29 septembrie la ROMEXPO
Data publicarii: 25-09-2013 | AfaceriFinalul lunii septembrie aduce la ROMEXPO doua manifestari special create pentru doamne si domnisoare. Cosmetice si produse de ingrijire corporala, textile, imbracaminte, incaltaminte - si multe altele vor fi de gasit in cadrul COSMETICS BEAUTY HAIR - Expozitia Internationala de produse si echipamente pentru cosmetica, ingrijire corporala si coafura si MODEXPO - Expozitia Internationala de tesaturi textile, imbracaminte, pielarie, blanarie, incaltaminte si marochinarie, accesorii; evenimente ce se vor desfasura in perioada 26 - 29 septembrie 2013.
Reunind 200 de companii din Romania si din strainatate, pe o suprafata de aproximativ 10.000 de metri patrati, COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO vor prezenta vizitatorilor nenumarate produse provenind din Bulgaria, China, Etiopia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Kenya, Moldova, Pakistan, Polonia, Spania, Turcia si Ungaria.
Numarul mare de expozanti, produsele si serviciile prezentate, din ce in ce mai variate, vor transforma editiile din acest an ale COSMETICS BEAUTY HAIR si MODEXPO in evenimente ce cu siguranta isi vor uimi publicul.
Punctul forte al expozitiilor il reprezinta tematica variata, multitudinea de produse prezentate, tarile de provenienta dar si numeroasele evenimente conexe ce vor avea loc in paralel cu activitatea expozitionala.
De exemplu, in cadrul COSMETICS BEAUTY HAIR, vizitatorii vor gasi cu siguranta atractive demonstratiile gratuite si seminariile de machiaj profesional, coafura, tratamente faciale si intretinere corporala, concursurile si workshop-urile sustinute de stilisti de renume din tara si din straintate.
Ramanand tot in zona cosmeticelor, in cadrul editiei din acest an a COSMETICS BEAUTY HAIR accentul va fi pus pe produsele bio, sanatate, pe educatie si pe formare profesionala in toate ramurile esteticii. Dintre noutatile evenimentului amintim tehnologiile inovatoare pentru estetica si ingrediente de ultima ora ce contribuie la realizarea unor rezultate spectaculoase in remodelarea corporala prin stimulare celulara, epilare definitiva si reintinerire. In acelasi timp, vizitatorii vor regasi, cu ocazia acestei manifestari, produse organice, aparate profesionale de ultima generatie care asigura rezultate extraordinare pentru lifting facial, tratamente anticelulitice si chiar pachete de tratament de lux.
Tot la capitolul noutati amintim Galeria "Produse fabricate in Romania" realizata in colaborare cu Organizatia Patronala a Industriei Cosmeticelor, ce va insemna un spatiu exclusiv dedicat produselor cosmetice romanesti.
Dintre brandurile prezente, mentionam Farmec, Cosmetic Plant, Pell Amar, Corona, Gerocossen si Star International Med.
In ceea ce priveste MODEXPO, publicul este asteptat cu cele mai noi modele in culori si croieli variate, care vor inveseli sezonul toamna-iarna.
Doamnele si domnisoarele vor fi din nou rasfatate, dar nici domnii nu vor fi uitati. Fie ca vorbim de tinute de zi, de ocazie sau echipamente sportive, MODEXPO este locul ideal pentru reinnoirea garderobei.
Un aspect important de retinut, pentru vizitatorii ambelor evenimente, il reprezinta preturile promotionale oferite de expozanti doar pe perioada targurilor.
In aceeasi perioada la ROMEXPO va mai avea loc si Targul de Produse Traditionale.
Programul de vizitare al expozitiilor este urmatorul:
- * 26.09.2013 - 28.09.2013 intre orele 10:00 - 18:00.
- * 29.09.2013, intre orele: 10:00 - 16:00.
Pret bilet de intrare: 15 lei
Pentru detalii despre manifestari si programul evenimentelor conexe, accesati:
www.expocosmetics.ro www.modexpo.ro
Va asteptam!
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial