ABONATII RCS RDS POT PLATI SERVICIILE SI FARA FACTURA, IN MAGAZINE CU TERMINALE PAYPOINT
Data publicarii: 11-12-2013 | MediaRCS & RDS isi pot plati acum serviciile si fara a prezenta factura, prin intermediul celor aproape 8.000 de terminale PayPoint instalate in magazine de pe tot cuprinsul tarii.
Pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor, RCS & RDS extinde colaborarea cu PayPoint Romania pentru plata facturilor Digi, utilizand inca o metoda de plata pusa la dispozitie de partenerul sau: de-acum, utilizatorii pot plati in magazinele cu terminalele PayPoint doar precizand cod client si suma de plata, nemaifiind nevoie de factura fizica pentru realizarea platilor. Noua modalitate de plata este o alternativa la cea efectuata pe baza scanarii codului de bare de pe factura.
Parteneriatul RCS & RDS cu PayPoint Romania s-a dovedit a fi un real succes inca de la inceput, iar in prezent, la peste patru luni de la lansare, rezultatele sunt foarte bune. Aceasta este o dovada a faptului ca abonatii RCS & RDS apreciaza initiativa si avantajele care decurg din aceasta colaborare: proximitatea, siguranta tranzactiilor, programul de lucru prelungit al magazinelor partenere PayPoint, cat si calitatea serviciilor.
Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: "Colaborarea cu RCS & RDS s-a anuntat a fi una de succes inca de la inceput si ne bucuram ca acum, la peste patru luni de la lansare, rezultatele ne-au depasit asteptarile: sute de mii de facturi RCS & RDS au fost deja platite prin PayPoint! Foarte multi clienti ai operatorului de telecomunicatii au apelat cu incredere la serviciile noastre inca din ziua lansarii parteneriatului iar acum, odata cu introducerea sistemului de achitare a platii fara factura, ne asteptam la o crestere a volumului de plati. Acesta noutate confera consumatorilor o mai mare libertate in efectuarea platilor."
Serghei Bulgac, Vicepresedinte Financiar RCS & RDS, a afirmat: "Suntem incantati de rezultatele colaborarii cu PayPoint si ne bucura faptul ca abonatii nostri apreciaza beneficiile aduse de acest parteneriat. Posibilitatea de achitare a facturilor intr-un mod confortabil, rapid, printr-o retea de aproape 8.000 puncte de plata la nivel national, se dovedeste a fi foarte importanta pentru abonatii nostri, mai ales pentru cei aflati in zone cu acces redus la alte sisteme de plata, bancare sau de alt tip. Avand in vedere si introducerea posibilitatii de plata fara factura, avem deplina incredere in succesul acestei colaborari."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online