Parcarea subterana de la Gara de Nord va costa peste 145 de milioane de lei
Data publicarii: 18-11-2006
Parcarea de la Gara de Nord va avea trei niveluri si va avea o capacitate de 1.720 de locuri de parcare, dintre care 222 vor fi la etajul unu, iar la nivelurile doi si trei cate 595 de locuri. Parcarea va fi terminata in doi ani de la inceperea lucrarilor.
In Capitala vor mai fi construite, prin parteneriate publice-private alte 22 de parcari subterane. Astfel, potrivit proiectelor, vor fi amenajate parcari in Piata Sala Palatului, cu o suprafata de 53.920 de metri patrati si 1.412 locuri de parcare, pe Soseaua Stefan cel Mare, la Perla ( 417 locuri pentru masini si 25 pentru motociclete) si Aleea Circului (250 de locuri), cat si in Piata Alba Iulia, unde vor putea fi parcate 1.420 de masini, pe o suprafata totala de 9.500 de metri patrati.
Municipalitatea a decis ca pe B-dul Barbu Vacarescu, langa Circul Globus, va fi construita o parcare de 290 de locuri, la Gara Baneasa o parcare de 140 de locuri, pe Str. Walter Maracineanu, va fi amenajata o parcare cu 281 de locuri, iar in Parcul Herastrau, la Pavilioanele H, un parcaj subteran pentru 468 de masini.
De asemenea, vor mai fi amenajate alte sase parcari in Piata Sudului (964 de locuri), in Piata Hurmuzachi (843 de locuri), in Piata Obor (1.530 de locuri), in fata restaurantului Pescarus (123 de locuri), in Piata Amzei (108 locuri) si in Piata Dorobanti (186 de locuri).
Alte sase parcari care vor fi construite in Piata Charlles de Gaulle, pe Bulevardul Magheru, pe strada Edgar Quinet, la Piata Universitatii si la Piata Domenii vor avea 3.844 de locuri de parcare pentru bucuresteni.
Tariful pentru o ora de parcare ar putea fi stabilit in functie de zona unde este amplasat parcajul si de costurile de realizare, insa pretul final urmeaza sa se stabileasca dupa semnarea contractelor cu investitorii, a declarat directorul din Municipalitate, Gheorghe Udriste.
"Nu se poate estima in acest moment un tarif pentru parcarile pe care le vom construi in Capitala, dar putem spune ca tariful va fi stabilit, in primul rand, in functie de costurile de realizare a parcajului. Exista, insa, si alti factori care ar putea influenta nivelul acestuia, unul dintre ei putand fi zona unde este amplasat parcajul", a explicat directorul executiv al Directiei Transporturi, Drumuri si Sistematizarea Circulatiei (DTDSC) din cadrul Primariei Municipiului Bucuresti.
Acesta a tinut sa sublinieze imposibilitatea de a se pronunta asupra pretului pentru o ora de parcare, cifrele putand fi estimate numai dupa realizarea licitatiilor si semnarea contractelor cu investitorii. "Nu putem sa apreciem acum un pret. El va putea fi estimat numai dupa incheierea parteneriatelor public-private cu constructorii. Fiecare dintre ei va veni cu un plan al afacerii, cu o anume strategie, in functie de care ne vom orienta si noi", a completat repezentantul municipalitatii.
Potrivit directorului DTDSC, parcarile pe care municipalitatea urmeaza sa le construiasca in Bucuresti vor reprezenta singura solutie pentru soferii nevoiti sa stationeze in respectivele zone. "Nu exista alternativa. Cei care vor dori sa circule si sa stationeze in zonele acelea vor fi determinati sa parcheze numai in locurile care au aceasta destinatie, pentru ca vom lua o serie de masuri pentru restrictionarea parcarii, in vederea eliberarii carosabilului si a fluidizarii traficului", a conchis Udriste.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România