Revenirea din Europa de Sud a influentat pozitiv rezultatele Carrefour in trimestrul al treilea
Data publicarii: 19-10-2015 | InternationalGrupul francez Carrefour, cel mai mare grup european de distributie, a anuntat vineri ca vanzarile sale au crescut in ritm accelerat in trimestrul al treilea, gratie redresarii inregistrate in sudul Europei si a performantelor solide consemnate in Brazilia, a doua sa piata, in pofida incetinirii economiei, transmite Reuters.
In ceea ce priveste Romania, Carrefour precizeaza ca 'vanzarile au inregistrat o crestere puternica, gratie impactului pozitiv al reducerii TVA la alimente de la 1 iunie'.
In alte parti din Europa, vanzarile Carrefour au crescut cu 4,6% (in Spania) si cu 5,9% (in Italia). In cazul Frantei, responsabila pentru 40% din cifra de afaceri a grupului, Carrefour a inregistrat al 11-lea trimestru consecutiv de crestere, gratie unui avans de 1,6% comparativ cu trimestrul al doilea.
Pe ansamblu, vanzarile inregistrate de grup in perioada iulie - septembrie 2015 au crescut cu 2,2%, pana la 21,54 miliarde de euro, fata de estimarile analistilor de 21,5 miliarde euro.
'Europa a devenit in prezent motorul de crestere al grupului', a declarat directorul financiar al grupului Carrefour, Pierre-Jean Sivignon. Acesta s-a declarat 'confortabil' cu estimarile analistilor, potrivit carora, in 2015, Carrefour va inregistra un profit operational de aproximativ 2,45 miliarde de euro.
Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 181 de magazine, dintre care 28 hipermarketuri 'Carrefour', 99 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități