Revenirea din Europa de Sud a influentat pozitiv rezultatele Carrefour in trimestrul al treilea
Data publicarii: 19-10-2015 | InternationalGrupul francez Carrefour, cel mai mare grup european de distributie, a anuntat vineri ca vanzarile sale au crescut in ritm accelerat in trimestrul al treilea, gratie redresarii inregistrate in sudul Europei si a performantelor solide consemnate in Brazilia, a doua sa piata, in pofida incetinirii economiei, transmite Reuters.
In ceea ce priveste Romania, Carrefour precizeaza ca 'vanzarile au inregistrat o crestere puternica, gratie impactului pozitiv al reducerii TVA la alimente de la 1 iunie'.
In alte parti din Europa, vanzarile Carrefour au crescut cu 4,6% (in Spania) si cu 5,9% (in Italia). In cazul Frantei, responsabila pentru 40% din cifra de afaceri a grupului, Carrefour a inregistrat al 11-lea trimestru consecutiv de crestere, gratie unui avans de 1,6% comparativ cu trimestrul al doilea.
Pe ansamblu, vanzarile inregistrate de grup in perioada iulie - septembrie 2015 au crescut cu 2,2%, pana la 21,54 miliarde de euro, fata de estimarile analistilor de 21,5 miliarde euro.
'Europa a devenit in prezent motorul de crestere al grupului', a declarat directorul financiar al grupului Carrefour, Pierre-Jean Sivignon. Acesta s-a declarat 'confortabil' cu estimarile analistilor, potrivit carora, in 2015, Carrefour va inregistra un profit operational de aproximativ 2,45 miliarde de euro.
Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul 1 in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 181 de magazine, dintre care 28 hipermarketuri 'Carrefour', 99 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial