Danone raporteaza vanzari peste asteptari datorita diviziei de alimente nutritive pentru copii

Data publicarii: 20-10-2015 | Diverse

Danone a raportat o crestere peste asteptari a vanzarilor in trimestrul trei din 2015,
datorita rezultatelor foarte bune inregistrate la divizia de alimente nutritive pentru copii si la divizia de produse lactate proaspete, transmit Bloomberg si Reuters.

Vanzarile la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 4,6% in perioada iunie - septembrie 2015, depasind estimarile analistilor, de 4,3%. Vanzarile totale au ajuns la 5,64 miliarde de euro (6,4 miliarde de dolari).

La divizia de alimente nutritive pentru copii vanzarile au urcat cu 11%, datorita majorarii exporturile spre China, in timp ce analistii se asteptau la un avans de 7,5%. la divizia de produse lactate proaspete vanzarile au crescut cu 0,6% in perioada iunie - septembrie 2015, dupa un declin de 1,1% in trimestrul doi din 2015, pe fondul imbunatatirii evolutiei din Europa si al pretului mai scazut al laptelui.

Danone, cel mai mare producator de iaurt din lume, concureaza pe plan global cu Nestle si Unilever.
Danone si-a confirmat estimarile pentru 2015 privind o crestere a veniturilor de 4-5% a vanzarilor la magazinele deschise de peste un an si 'un usor avans' al marjelor de profit, de la 12,59% in 2014.

Luni, actiunile Danone au urcat la Bursa de la Paris cu 1,8%, la 59,34 euro.

Grupul Danone a demarat investitia in Romania, in 1996, prin achizitia fostei unitati Miorita Fundeni. Veniturile Danone Romania au depasit 481 de milioane de lei in 2013, in scadere cu 5% in comparatie cu anul anterior.
Din acelasi an, Danone Romania a devenit centrul regiunii Europei de Sud-Est, care include Romania, Bulgaria, Grecia si tarile Adriatice, servind o piata potentiala de peste 60 de milioane de consumatori.

AGERPRES