Danone raporteaza vanzari peste asteptari datorita diviziei de alimente nutritive pentru copii
Data publicarii: 20-10-2015 | DiverseDanone a raportat o crestere peste asteptari a vanzarilor in trimestrul trei din 2015, datorita rezultatelor foarte bune inregistrate la divizia de alimente nutritive pentru copii si la divizia de produse lactate proaspete, transmit Bloomberg si Reuters.
Vanzarile la magazinele deschise de peste un an au crescut cu 4,6% in perioada iunie - septembrie 2015, depasind estimarile analistilor, de 4,3%. Vanzarile totale au ajuns la 5,64 miliarde de euro (6,4 miliarde de dolari).
La divizia de alimente nutritive pentru copii vanzarile au urcat cu 11%, datorita majorarii exporturile spre China, in timp ce analistii se asteptau la un avans de 7,5%. la divizia de produse lactate proaspete vanzarile au crescut cu 0,6% in perioada iunie - septembrie 2015, dupa un declin de 1,1% in trimestrul doi din 2015, pe fondul imbunatatirii evolutiei din Europa si al pretului mai scazut al laptelui.
Danone, cel mai mare producator de iaurt din lume, concureaza pe plan global cu Nestle si Unilever.
Danone si-a confirmat estimarile pentru 2015 privind o crestere a veniturilor de 4-5% a vanzarilor la magazinele deschise de peste un an si 'un usor avans' al marjelor de profit, de la 12,59% in 2014.
Luni, actiunile Danone au urcat la Bursa de la Paris cu 1,8%, la 59,34 euro.
Grupul Danone a demarat investitia in Romania, in 1996, prin achizitia fostei unitati Miorita Fundeni. Veniturile Danone Romania au depasit 481 de milioane de lei in 2013, in scadere cu 5% in comparatie cu anul anterior.
Din acelasi an, Danone Romania a devenit centrul regiunii Europei de Sud-Est, care include Romania, Bulgaria, Grecia si tarile Adriatice, servind o piata potentiala de peste 60 de milioane de consumatori.
AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online