DaimlerChrysler vrea sa vanda, anul acesta, peste 6.000 de automobile in Romania
Data publicarii: 19-01-2007
Cresterea va fi influentata si de lansarea a 11 noi modele pentru marcile DaimlerChrysler, cele mai importante trei fiind noul Mercedes C Klasse, Dodge Nitro si noul Smart fortwo, a mai adaugat Grewe.
Anul trecut, pe piata romaneasca s-au vandut aproximativ 4.800 de automobile ale marcilor DaimlerChrysler, cu 30% mai mult decat in 2005, cand vanzarile s-au situat in jurul a 3.700 de unitati. Astfel, in 2006 s-au vandut 1.641 de masini Mercedes, cu 33% peste cele 1.235 comercializate in 2005. La marca americana Jeep vanzarile au crescut cu 17% in 2006, pana la nivelul de 278 de masini, in timp ce vanzarile Chrysler au urcat cu 15% pana la 164 de unitati, conform datelor furnizate de DaimlerChrysler Automotive Romania.
Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul Tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.
DaimlerChrysler AG este al cincilea producator auto mondial dupa vanzari, iar in 2005 a produs 4,81 milioane de automobile si avea 350.000 de angajati pe plan mondial.
DaimlerChrysler AG a luat fiinta in 1998 dupa fuziunea Mercedes Benz AG cu Chrysler Corporation. Auto Rom a fost pana la inceputul acestui an unul dintre cei sase importatori din grupul Tiriac Auto.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial